تاریخ : 1397,چهارشنبه 24 بهمن14:06
کد خبر : 301978 - سرویس خبری : صنفی آموزشی

ویژه دانشجویان و تحریریه نشریات؛

دوره خبرنگاری خبرنامه دانشجویان ایران آغاز شد +مدرک معتبر

«خبرنامه دانشجویان ایران» با توجه به داشتن سوابقی در زمینه برگزاری کلاس هایی پیرامون خبرنگاری، گزارش نویسی و...، قصد برگزاری کارگاه آموزشی غیر حضوری در مورد خبرنگاری دارد.

به گزارش خبرنگار صنفی - آموزشی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ یکی از فعالیت های مهمی که دانشجویان در دوران دانشجویی خود می توانند انجام دهند، نوشتن و دست به قلم بردن است. نشریات دانشجویی می توانند مقدمات ورود فرد به عرصه رسانه ای باشند و برای فرد آمادگی های لازم از قبیل تجربه را به فرد بدهند. نشریات دانشجویی با توجه به موضوعات متنوع خود می تواند افراد مختلف را به خود جلب کند.

تنوعی که در نشریات دانشجویی وجود دارد می تواند افراد مختلفی را به خود جلب نماید، نشریات علمی، صنفی، سیاسی و حتی نشریات طنزگونه ای که توسط دانشجویان منتشر می شود می تواند قدم های اولیه فرد برای حضور در عرصه رسانه را فراهم آورد.

قانون نشریات دانشجویی نیز حضور دانشجویان را در این زمینه تصحیل کرده است، طبق قانون نشریات دانشجویی، اعضای هیئت علمی و یا یکی از دانشجویان به عنوان شخص حقیقی یا تشکل، نهاد، انجمن، کانون، یا یکی از بخشهای دانشگاه یا هر شخص حقوقی دیگر در دانشگاه می تواند متقاصی امتیاز نشریه شوند. البته افراد باید دارای ویژگی های دیگری از جمله سپری کردن دو ترم از دانشگاه و ... نیز باشند. مدیر مسئولان این نشریات بایستی دوره آموزشی خبرنگاری را سپری کرده باشند.

برگزاری دوره خبرنگاری ویژه دانشجویان
«خبرنامه دانشجویان ایران» با توجه به داشتن سوابقی در زمینه برگزاری کلاس هایی پیرامون خبرنگاری، گزارش نویسی و...، قصد برگزاری کارگاه آموزشی غیر حضوری در مورد خبرنگاری دارد.

به دلیل غیر حضوری بودن این کارگاه دانشجویان سراسر کشور می توانند به آسانی در آن شرکت نمایند و در پایان این دوره مدرک های رسمی پیرامون گذراندن این دوره به پذیرفته شوندگان اهدا خواهد شد.

دانشجویان و متقاضیان شرکت در این دوره می توانند با ارسال مشخصات خود از طریق ایمیل به آدرس info@iusnews.ir و یا آیدی تلگرام «خبرنامه دانشجویان ایران» (iusnews@) از طریق ارتباط با آدمین آن، از نحوه و چگونگی برگزاری این دوره آگاهی کسب نمایند.


کد خبرنگار : 86