تاریخ : 1397,دوشنبه 06 اسفند05:03
کد خبر : 303363 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

در ۳۴ غرفه؛

بازارچه تولیدات دانشجویی در دانشگاه حکیم سبزواری برپا شد

بازارچه تولیدات دانشجویی دانشگاه حکیم سبزواری با حضور مسئولان در محل سایت قدیم این دانشگاه افتتاح شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از خبرگزاری دانشجو، بازارچه تولیدات دانشجویی دانشگاه حکیم سبزواری با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار، رئیس شورای شهر، رئیس دانشگاه حکیم سبزواری در محل سایت قدیم این دانشگاه افتتاح شد.

رسول شادنیا،مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه حکیم سبزواری در حاشیه آیین افتتاحیه برپایی بازارچه تولیدات دانشجویی در محل دانشگاه حکیم سبزواری در جمع خبرنگاران گفت: بازارچه تولیدات دانشجویی در دانشگاه حکیم سبزواری با هدف تقویت کارآفرینی و توسعه کسب و کار افتتاح شد.

شادنیا افزود: در این بازارچه محصولات و دستاورد‌های تولیدی دانشجویان این دانشگاه در ۳۴ غرفه ارائه شده است.

مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه حکیم سبزواری اضافه کرد: محصولات این بازارچه در بخش‌های صنایع دستی، هنر‌های تجسمی، سوغات، خوراکی‌های محلی، محصولات کشاورزی، گردشگری و نرم افزار‌های کاربردی است.

وی اظهار داشت: بازارچه تولیدات دانشجویی با حمایت معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم دایر شده که هدف آن تقویت کارآفرینی و توسعه کسب و کار و اشتغال دانشجویان است.

شادنیا گفت: ۱۵ دانشگاه کشور از سوی وزارت علوم تحقیقات و فناوری برای برپایی بازارچه تولیدات انتخاب شده اند که در این بین دانشگاه حکیم سبزواری تنها دانشگاه منتخب خارج از مرکز استان است.

مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه حکیم سبزواری در پایان گفت: بازارچه تولیدات دانشجویی تا ۹ اسفند در سایت قدیم دانشگاه حکیم سبزواری برپا می‌باشد.