تاریخ : 1397,دوشنبه 27 اسفند04:50
کد خبر : 305975 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

درخواست انجمن اسلامی علوم پزشکی هرمزگان از رئیس دانشگاه

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در نامه‌ای خطاب به ریاست این دانشگاه اعلام کرد: در راستای شفاف‌سازی، میزان اعتبارات تخصیص یافته به انجمن اسلامی دانشجویان و معاونت‌های دانشگاه در طول تصدی کرسی ریاست را منتشر کنید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در نامه‌ای خطاب به سیدحسین داوودی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، خواستار شفاف سازی و انتشار اعتبارات تخصیص یافته به انجمن اسلامی دانشجویان و معاونت‌های دانشگاه در دوره سه ساله مسئولیتشان شد.

در بخشی از این نامه آمده است:

نیک می‌دانیم که شفافیت به عنوان یکی از اساسی‌ترین راه‌های مبارزه با مفاسد اقتصادی، کاهش رانت، افزایش کارآمدی، افزایش پاسخگویی مسئولان و نظارت مستقیم مردم در جهت تحقق هر چه بیشتر رکن رکین مردم سالاری در نظام جمهوری اسلامی می‌باشد؛ لذا انتظار می‌رود هر یک از کارگزاران نظام در جایگاه خود نسبت به این مهم اهتمام ورزند. بر همین اساس تقاضا می‌شود در واپسین روز‌های تصدی کرسی ریاست دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان نسبت به شفافیت و انتشار ابتدائا اعتبارات تخصیص یافته به انجمن اسلامی دانشجویان سپس معاونت فرهنگی دانشجویی و هم چنین اعتبارات و محل هزینه کرد، بودجه اختصاص یافته به سایر معاونت‌ها در دوره سه ساله مسئولیت تان اقدام فرمائید.


کد خبرنگار : 38