تاریخ : 1398,یکشنبه 11 فروردين12:01
کد خبر : 306959 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام:

کمبود سوخت در استان ایلام وجود ندارد

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام گفت: با توجه به هشدارهای داده شده از طرف مدیریت بحران و هواشناسی، در صورت وقوع هرگونه حادثه آمادگی لازم جهت خدمت رسانی را خواهیم داشت.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس؛ علی اصغر چاقروندی مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام، صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام، اظهار داشت: با توجه به هشدارهای داده شده از طرف مدیریت بحران و هواشناسی، در صورت وقوع هرگونه حادثه آمادگی لازم جهت خدمت رسانی را خواهیم داشت.

وی با بیا اینکه در زمنیه تامین گازوییل، نفت سفید، بنزین، گاز مایع ذخیره سازی انجام شده است افزود: 4 دستگاه جایگاه سیار در استان وجود دارد که در صورت لزوم در مناطقی که نیاز باشد مستقر خواهند شد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام با بیان اینکه سوخت مظروف نیز در صورت وقوع حادثه در نظر گرفته شده که در مواقع نیاز عرضه خواهد شد تصریح کرد: همچنین نفت سفید برای روستاییان و کسانی که در زیر چادر هستند در نظر  گرفته شده و در صورتی که شاهد قطعی گاز در روستاها باشیم این ذخایر در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.

چاقروندی با اشاره به استقرار اکیپ‌های شبانه‌روزی در مناطق مختلف استان گفت: مردم می‌توانند در صورت بروز هر‌گونه مشکل با شماره 09627 در هر ساعت از شبانه روز تماس حاصل کنند.

این مقام مسوول در پایان بیان کرد: همچنین تیم‌های پشتیبان در استان مسقرند و استان‌های معین نیز در صورت بروز حادثه تیم‌هایی را جهت کمک‌رسانی به استان اعزام خواهند کرد.