تاریخ : 1398,شنبه 07 ارديبهشت14:17
کد خبر : 309919 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

نامه بیش از ۸ هزار دانشجو معلم به رهبر انقلاب

بیش از ۸ هزار نفر از دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان در نامه‌ای خطاب به رهبر معظم انقلاب حیات دانشگاه فرهنگیان و تربیت معلم را مدیون حضور ماندگار ایشان در این دانشگاه دانستند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشجو، بیش از ۸ هزار نفر از دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان در نامه‌ای خطاب به رهبر معظم انقلاب حیات دانشگاه فرهنگیان و تربیت معلم را مدیون حضور ماندگار ایشان در این دانشگاه دانستند.

متن این نامه به شرح زیر است:

رهبر فرزانه انقلاب اسلامی
حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)
سلام علیکم

آقاجان! ما جمعی از فرزندان شما در دانشگاه فرهنگیان و سربازان انقلاب اسلامی در نظام تعلیم و تربیت بر آن شدیم که در آستانه سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری (ره) و ایام گرامی داشت هفته معلم و به شکرانه حضور تاریخی و بی بدیل شما رهبر عزیزمان در دانشگاه فرهنگیان، مراتب قدردانی خود از آن حضور پر برکت را بیان داشته و صمیمانه و مخلصانه ابراز داریم که نیک میدانیم حیات دانشگاه فرهنگیان و تربیت معلم، مدیون حضور ماندگار حضرتعالی است.

آقاجان! فرزندان شما نیز پیام سال پیش شما را دریافتند و با توکل بر خداوند متعال و با امید به لطف و محبت او، عهد بستند تا در راستای عمل به فرمایشات، ولی فقیه زمان، گام‌های خود را محکم بردارد و آنچه در توان دارد، برای تحقق فرمایشات شما بکار ببندد.

آقاجان! چه کنیم که توانمان اندک است و قصورمان در تحقق راهنمایی‌ها و دستورات حکیمانه شما، که حقیقتا نقشه راه نظام تعلیم و تربیت است، ما را در درگاه باری تعالی روسفید نکرد، اما باز هم از محضر مبارکتان می‌خواهیم، امسال هم کوتاهی فرزندانتان را ببخشید و بر ما منت گذاشته و امسال هم همچون سال پیش مراکز تربیت معلم کشور را منور گردانید و قدم بر دیدگان ما بگذارید تا انشاالله حرکت متعالی آغازشده، با شتاب هرچه بیشتر پیش رود و قله‌های آرمانی انقلاب اسلامی را در نظام تربیت رسمی فتح نماید.
به امید آنکه حضور پربرکت و دعای خیر شما زمینه ساز رحمت واسعه خداوند تبارک و تعالی و نگاه خاصه، ولی عصر (عج) به نظام تعلیم و تربیت گردد.

۸۰۶۱ دانشجو معلم
به نمایندگی از تمامی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان