تاریخ : 1398,دوشنبه 09 ارديبهشت19:19
کد خبر : 310249 - سرویس خبری : صنفی آموزشی

در دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی صورت گرفت؛

اعتراض دانشجویان به جریمه‌های مالی +تصاویر

دانشجویان دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی ظهر امروز در اعتراض به وضعیت صنفی و آموزشی خود تجمع کردند. گفته می شود محور اساسی این تجمع، اخذ جریمه گزاف به ازای هر واحد افتاده در مقطع کارشناسی 150 هزار تومان و در مقطع کارشناسی ارشد 250 هزار تومان می باشد.

به گزارش خبرنگار صنفی - آموزشی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ دانشجویان دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی ظهر امروز در اعتراض به وضعیت صنفی و اموزشی خود تجمع کردند. گفته می شود محور اساسی این تجمع، اخذ جریمه گزاف به ازای هر واحد افتاده در مقطع کارشناسی 150 هزار تومان و در مقطع کارشناسی ارشد 250 هزار تومان می باشد.

این دانشجویان که پیش از این، در اسفند سال گذشته، طی اقدامی مدنی به جمع آوری امضا برای طوماری از مطالبات و مشکلات صنفی پرداختند و با وجود بیش از 2200 امضا از میان دانشجویان دانشگاه، مورد بی توجهی مسئولان دانشگاه قرار گرفت و بدین سبب دانشجویان ناگزیر به تجمع شدند.

بیشتر بخوانید:طومارنویسی دانشجویان در اعتراض به وضعیت صنفی +تصاویر

بنا به گزارش شورای صنفی خواجه نصیر، قائم مقام دانشگاه، تحت تاثیر تجمع دانشجویان نامه ای به شورای صنفی ارسال کرده و بیان داشته است که این مساله در جلسه ی هیئت رئیسه دانشگاه که روز آینده برگزار میگردد به تعلیق درخواهد آمد تا در جلسه ی هیئت امنای دانشگاه در تیرماه سال جاری کمترین مبلغ به ازای هر واحد افتاده در قیاس با دانشگاه های سطح یک به تصویب برسد.


کد خبرنگار : 86