تاریخ : 1398,شنبه 14 ارديبهشت18:47
کد خبر : 310795 - سرویس خبری : آخرین اخبار زنان

بخش عفاف و حجاب نمایشگاه قرآن امسال در سالن اصلی برپا می‌شود

مدیر امور اجرایی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور گفت: امسال برخلاف سال‌های گذشته که نمایشگاه عفاف و حجاب در رواق‌های فرعی نمایشگاه قرآن جانمایی می‌شد، این نمایشگاه در سالن اصلی نمایشگاه قرآن برپا می‌شود.

به گزارش سرویس زنان «خبرنامه دانشجویان ایران» اصغر زیلایی مدیر امور اجرایی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه زنان و جوانان خبرگزاری فارس، با اشاره به اینکه بیست و هفتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از تاریخ ۲۱ اردیبهشت تا سوم خرداد ۹۸ برگزار می‌شود، گفت: ثبت‌نام بخش عفاف و حجاب بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم همچنان ادامه دارد.

وی افزود: علی‌رغم اینکه پیش‌ثبت‌نام سایت نمایشگاه تمام شده بود اما درخواست کردیم با توجه به استقبال علاقه‌مندان و فعالان این ثبت‌نام تمدید شود.

زیلایی با اشاره به تراکم‌کاری و  فاصله محدود زمانی برگزاری دو نمایشگاه  پرمخاطب قرآن و  کتاب در محل مصلی امام خمینی(ره) اظهار داشت:  ظرف مدت ۲ تا هفته آینده باید جانمایی‌ غرفه‌ها انجام گیرد.

وی خاطرنشان کرد: امسال برخلاف سال گذشته که نمایشگاه عفاف و حجاب در رواق‌های فرعی بود، این نمایشگاه در سالن اصلی نمایشگاه قرآن برپا خواهد شد.

مدیر امور اجرایی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور با بیان اینکه بخش عفاف و حجاب نمایشگاه قرآن پرمخاطب ترین و اثرگذارترین بخش نمایشگاه قرآن است، گفت: با توجه به نظارت‌های موجود تولیدکنندگانی اجازه حضور در این نمایشگاه را خواهند یافت که آثارشان از کیفیت دوخت مناسب و بسته‌بندی‌های شکیل برخوردار باشد.

وی افزود: کارگروه مد و لباس بر نحوه عرضه تولید کنندگان در این نمایشگاه نظارت خواهد داشت و غرفه‌داران باید تکریم مشتریان را در دستور کار خود قرار دهند.

زیلایی از پیگیری این کارگروه برای برگزاری نمایشگا‌ه‌های همزمان در دیگر نقاط کشور خبرداد و گفت: در بخش سیاست‌گذاری حوزه عفاف و حجاب به دنبال برگزاری همزمان هستیم تا بتوانیم نیازهای مخاطبان این حوزه را در دیگر بخش‌های کشور تأمین کنیم.