تاریخ : 1398,شنبه 21 ارديبهشت12:17
کد خبر : 311580 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

مدیر نجومی بگیر برکنار شد

همه بدانند در دفاع از حق و سرمایه بازنشستگان و جلوگیری از ویژه خواری با احدی تعارف نداریم. اولین مدیر متخلف برکنار شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مشرق، مدیرعامل صندوق بازنشستگی گفت: مدیرعامل دو هلدینگ با عمالکرد ضعیف، بیش از ۳۰ میلیون حقوق می‌گرفتند، یکی را برکنار کردیم.

میعاد صالحی مدیرعامل صندوق بازنشستگی با انتشار توئیتی درصفحه شخصی خود نوشت: دریافت خالص در سال ۹۷ مدیران عامل ۲ هلدینگ، علیرغم عملکرد ضعیف و پرحاشیه، ماهیانه بیش از ۳۰ میلیون تومان بوده است.

همه بدانند در دفاع از حق و سرمایه بازنشستگان و جلوگیری از ویژه خواری با احدی تعارف نداریم. اولین مدیر متخلف برکنار شد.