تاریخ : 1398,دوشنبه 20 خرداد18:17
کد خبر : 315190 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

به مدت یک ماه؛

ثبت نام انتقال و میهمانی دانشجویان شاهد و ایثارگر آغاز شد

ثبت نام انتقال و میهمانی دانشجویان شاهد و ایثارگر از امروز ۱۹ خرداد در سامانه سجاد سازمان امور دانشجویان آغاز شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از روابط عمومی سازمان امور دانشجویان در راستای انجام هرچه بهتر آیین‌نامه و تسهیلات در امر میهمانی و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر (فرزند شهید، فرزند جانباز ۲۵ درصد و بالاتر) و ثبت نام متقاضیان مهمانی و انتقال برای سال تحصیلی ۹۹ -۹۸ از تاریخ ۲۰ خرداد ماه آغاز می‌شود و تا ۲۰ تیرماه ادامه دارد.

متقاضیان واجد شرایط باید از طریق مراجعه به سامانه سجاد به آدرس portal.saorg.ir درخواست خود را با اطلاع کامل از شرایط و ضوابط دانشگاه مقصد، رشته و مقطع تحصیلی و وضعیت دوره مورد تقاضا در دانشگاه مقصد ثبت کنند و تمامی مراحل ثبت نام اولیه تکمیل فرم مشخصات و منوی مربوط به خدمات انتقال و مهمانی دانشجویان شاهد و ایثارگر را تکمیل کرده و پس از دریافت کد رهگیری را از طریق همین سایت با درج کد رهگیری مشاهده کنند.

دانشجویان شاهد و ایثارگری که در سال گذشته حکم میهمان آنان خاتمه یافته باید مجدد در سامانه ثبت نام کرده و کارنامه تحصیلی خود را بارگذاری کرده و مستندات خود را برای تقاضای ارائه شده ضمیمه تقاضا کنند.

دانشگاه‌های مبدأ باید درخواست دانشجو را بررسی کرده و در صورت داشتن شرایط از ۲۰ تیر تا ۳۱ تیر ماه با تایید اطلاعات متقاضی نظر خود را در سامانه اعلام و در صورت موافقت نامه دانشجو را ضمیمه کنند.