تاریخ : 1398,چهارشنبه 22 خرداد23:46
کد خبر : 315521 - سرویس خبری : آخرین اخبار فناوری اطلاعات و ارتباطات

عرضه نمایشگر قدرتمند برای اجرای بازی‌های رایانه‌ای

شرکت ال جی برای اولین بار نمایشگری را عرضه کرده که تاخیر واکنش آن برای انتقال فرامین کاربران بازی های رایانه ای به تنها یک میلی ثانیه می رسد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از نیواطلس، شرکت ال جی برای اولین بار نمایشگری را عرضه کرده که تاخیر واکنش آن برای انتقال فرامین کاربران بازی های رایانه ای به تنها یک میلی ثانیه می رسد.

نمایشگرهای ال سی دی معمولا در زمینه انتقال سریع تحولات بصری به خصوص در زمان اجرای بازی های رایانه ای سابقه خوبی ندارند. اما ال جی مدعی است که برای اولین بار مشکل یادشده را برطرف کرده است.

نمایشگر ال سی دی جدید این شرکت که در نمایشگاه بازی های رایانه ای ای 3 در معرض دید علاقمندان قرار گرفته با تاخیر واکنش تنها یک میلی ثانیه گزینه ای مناسب برای علاقمندان به بازی های ویدئویی است.

نمایشگر مذکور در دو مدل ساخته شده که یکی 37.5 اینچی بوده و از دقت 3840 در 1600 پیکسل برخوردار است و میزان درخشندگی آن به 450 نیتس می رسد. مدل کوچک تر که 27 اینچی است از دقت 2560 در 1440 پیکسل برخوردار بوده و میزان درخشندگی آن برابر با 350 نیتس است.

اجرای نرم و روان بازی ها از جمله دیگر مزایای نمایشگرهای یادشده است که نرخ تازه سازی صفحه نمایشگر در آنها به ترتیب به 144 و 175 هرتز می رسد. هر دو نمایشگر دارای پرت های یو اس بی 3 و دو خروجی اچ دی ام آی هستند و قیمت آنکه که در سه ماهه سوم سال 2019 روانه بازار می شوند، مشخص نشده است.


کد خبرنگار : 15