تاریخ : 1398,سه شنبه 04 تير15:47
کد خبر : 317070 - سرویس خبری : فناوری اطلاعات

«تابستان سیاه» رونمایی شد

مسلم معین با بیان اینکه ما می‌توانیم با تولید صدها و دقیقه‌ها انیمیشن، بازی‌های کامپیوتری و موبایلی در کنار دیگر ارگان‌های انقلابی قرار گیریم؛ اظهارداشت: ۲۰ تیم حدود ۲ سال برای این بازی که امروز رونمایی شد، تلاش‌کردند و تمام توان خود را برای تطبیق با واقعیت و جذابیت به کار گرفتند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، بازی کامپیوتری «تابستان سیاه» صبح امروز - سه شنبه 4 تیرماه-  با حضور فرماندهان ارشد بسیج و نمایندگان رسانه‌های جمعی در ساختمان بسیج اقشار رونمایی شد.

بنا بر این گزارش، مسلم معین رئیس سازمان فضای مجازی بسیج در این مراسم گفت: بسیج با استفاده از ظرفیت‌های مردمی توانست وظیفه خود در فضای مجازی را به خوبی انجام دهد. حضور بسیج در فضای مجازی توانسته است توازن قدرت را به سمت جریان انقلاب تغییر دهد

وی با بیان اینکه ما می‌توانیم با تولید صدها و دقیقه‌ها انیمیشن، بازی‌های کامپیوتری و موبایلی در کنار دیگر ارگان‌های انقلابی قرار گیریم؛ اظهارداشت: ۲۰ تیم حدود ۲ سال برای این بازی که امروز رونمایی شد، تلاش‌کردند و تمام توان خود را برای تطبیق با واقعیت و جذابیت به کار گرفتند. این نکته مهم است که بازی تابستان سیاه بر پایه اول شخص بنا شده و شخص اصلی بازی به دنبال کنکاش در حوادث ترور های سال ۶۰ است.

معین تصریح کرد: مهم ترین روایت در این بازی حادثه ترور نا فرجام رهبر معظم انقلاب است در مسجد ابوذر سال ۱۳۶۰ است.