تاریخ : 1398,دوشنبه 17 تير13:50
کد خبر : 318780 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

برخورد قانونی با تبلیغات انتخاباتی زودهنگام در استان تهران

معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران از برخورد قانونی با تبلیغات زودهنگام انتخاباتی در شهرستان های استان تهران خبر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، شکرالله حسن بیگی صبح دوشنبه در چهارمین جلسه ستاد انتخابات استان تهران طی سخنانی اظهار داشت: امسال با وجود شرایط حساس و ایجاد عملیات روانی و جنگ اقتصادی از سوی دشمن که درصدد کم رنگ کردن حضور مردم در انتخابات هستند همه موظف به برگزاری انتخابات پرشور هستیم.

حسن بیگی افزود: در پایان هفته جاری نشست فرمانداران معاونین سیاسی با حضور وزیر کشور و استانداران با موضوع انتخابات برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه حضور در شهرستان‌ها و دیدار با ائمه جمعه در راستای زمینه سازی حضور حداکثری مردم در انتخابات است گفت: فرمانداران برنامه و جدول زمان بندی جلسات انتخابات را به ستاد استان تهران ارسال کنند.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران باتاکید بر اینکه ملاک عمل ستاد انتخابات استان تهران رعایت اصل بی طرفی و عمل به قانون است بیان داشت: با تبلیغات انتخابی زود هنگام در شهرستان‌های استان تهران برخورد قانونی خواهیم کرد.

حسن بیگی عنوان داشت: فرمانداران شهرستان‌ها مکلف به ارائه گزارش‌های منظم به ستاد انتخابات استان هستند.

وی افزود: بخش عمده‌ای از مباحث مطروحه در نشست فرمانداران مربوط به انتخابات و مشخصاً به ابهام مطرح شده از سوی برخی فرمانداران در خصوص فعالیت فرمانداری‌ها بعنوان ستادهای انتخاباتی شهرستانی خواهد بود.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران گفت: در حال حاضر در ۶ شهرستان استان تهران فرمانداران اقدام به برگزاری جلسات مقدماتی با هیأت‌های اجرایی کرده‌اند و این روند در شهرستان‌های دیگر استان نیز ادامه خواهد داشت.