تاریخ : 1398,دوشنبه 17 تير16:13
کد خبر : 318811 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

تقویت زیرساخت‌های پایش تصویری

معاون سیاسی و امنیتی فرماندار میامی با بیان اینکه زیرساخت‌های پایض تصویری در این شهرستان می‌تواند به ارتقای امنیت کمک کند، گفت: این حوزه نیازمند ورود خیران امنیت‌ساز است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، اسماعیل اسدیان صبح دوشنبه در نخستین جلسه مجمع خیران امنیت‌ساز شهرستان میامی در سال ۹۸ به میزبانی فرمانداری، با بیان اینکه امنیت رکن و محور تمام فعالیت‌های مدنی است که به حمد الله ایران اسلامی دارای امنیتی پایدار است، ابراز کرد: اگر بخواهیم امنیت پایدار کنونی را تقویت کنیم، نیاز داریم تا زیرساخت هایمان نیز تقویت شوند.

وی افزود: پایش تصویری سطح شهر میامی با دوربین‌های مرکز کنترل، در سنوات گذشته مورد تاکید فراوانی بوده است چرا که معتقدیم تقویت زیرساخت‌های پایش تصویری یک نیاز است و این امر با کمک خیران امنیت‌ساز می‌تواند محقق شود.

نصب دوربین در ورودی روستاها
معاون فرماندار میامی با بیان اینکه در نبود امکانات پایش تصویری متاسفانه فضا برای برخی اقدامات باز است، گفت: ناجا با بضاعت خود در حال برخورد با تخلف‌ها است اما باید اذعان داشت که با تقویت زیرساخت‌ها می‌توانیم تا حد زیادی شاهد کاهش جرایم باشیم چرا که فضا برای متخلفان ناامن می‌شود.

اسدیان خواستار همراهی بیشتر خیران امنیت‌ساز به مسائل زیرساختی در میامی شد و بیان کرد: خوشبختانه مشارکت‌های مردمی در عرصه امنیت به خوبی در میامی متبلور شده و برای مثال می‌توان از حضور بسیج مردمی در روستاها برای ارتقای امنیت یاد کرد اما به هر روی نیاز امروز این است که زمینه برای متخلفان فراهم نشود که این موضوع می‌تواند با زیرساخت‌هایی چون پایش تصویری کاهش یابد.

وی افزود: باید در عرصه امنیت به طور جدی ورود کرد و امروز اگر بتوانیم در هر روستا زمینه پایش تصویری و نصب دوربین را فراهم کنیم به واسطه وسعت میامی، کار بسیار خوبی را صورت داده‌ایم و این امر می‌تواند در یافتن اخلالگران امنیت و نظم عمومی نیز موثر واقع شود.