تاریخ : 1398,دوشنبه 17 تير21:10
کد خبر : 318850 - سرویس خبری : آخرین اخبار ورزشی

مدیر تیم فوتبال امید:

به زودی کادرفنی تیم امید تکمیل می‌شود

حمید استیلی معتقد است دیدار تیم های ملی فوتبال بزرگسالان و امید فرصت ایده آلی برای شناسایی استعدادهای شایسته فوتبال ایران است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، مدیر تیم فوتبال امید با بیان این مطلب در خصوص اردوی آتی شاگردان فرهاد مجیدی اظهار داشت:این دومین اردوی تیم امید با هدایت فرهاد مجیدی است.در اردوی قبل عملکرد 55 بازیکن را زیر نظر گرفتیم و بعد از بررسی وضعیت بازیکنان در این اردو کادر فنی 30 بازیکن را دعوت کرده و البته 3 لژیونر خودمان، دلفی،نورافکن و صیادمنش را در این مقطع در اختیار نداریم.البته این لیست نهایی تیم امید نیست و درهای تیم تا پیش از مسابقات مرحله نهایی به روی تمامی بازیکنان شایسته باز خواهد بود.

استیلی اضافه کرد:این اردو در فیفا دی برگزار نمی شود و به همین دلیل در مدت کوتاه تری انجام خواهد شد اما مسابقه روز پایانی برابر تیم ملی بزرگسالان بازی بسیار خوب ، مفید و مهمی است. از طرفی در تیم ملی هم شاهد حضور بازیکنان جوانی هستیم که به نظر من اتفاق خوبی است. در واقع این بازی بهترین فرصت برای دیدن استعدادهای شایسته فوتبال ایران است که شاید تا امروز کمتر دیده شده اند. بازیکنان در هر دو تیم انگیزه زیادی خواهند داشت و کادر فنی تیم ملی بزرگسالان همچنین کادر تیم امید هم فرصت خوبی پیدا می کنند تا شناخت لازم را به دست بیاورند. به نظر من دعوت از این بازیکنان جوان اتفاق بسیار خوب و ارزشمندی بود که در تیم بزرگسالان روی داد. این نفرات باید فرصت لازم را پیدا می کردند. همچنین زمانی که بازیکنی از لیگ دسته اول به تیم ملی دعوت می شود این مسئله نشان دهنده توجه به لیگ های مختلف است و انگیزه های تازه ای را برای بازیکنان در سطوح مختلف ایجاد می کند.

مدیر تیم امید در خصوص آخرین وضعیت کادر فنی این تیم نیز اظهار داشت:تلاش می کنیم در همین اردو مربی اسپانیایی هم به جمع کادر تیم امید اضافه شود. همچنین با نظر فرهاد مجیدی آقای حبیبی که پیش از این در تیم ملی نوجوانان حضور داشت به جمع ما اضافه شد و مربی دروازه بان های تیم ملی امید است. در این خصوص با حسین عبدی هم گفت و گو کردیم و مربی دروازه بان های تیم ملی نوجوانان را به رده تیم امید منتقل می کنیم. تلاش می کنیم به زودی کادر فنی تیم امید تکمیل شود.

استیلی با اشاره به اردوها آتی تیم امید گفت: اردوی بعدی اواسط مردادماه برگزار خواهد شد که ممکن است در این اردو هم یک بازی تدارکاتی داشته باشیم و بعد از آن برای اردوهای فیفا دی آماده می شویم. هماهنگی های لازم جهت بازی با تیم های امید ازبکستان و اندونزی انجام شده که در اردوهای بعدی برگزار می شود.