تاریخ : 1398,سه شنبه 18 تير22:50
کد خبر : 319048 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

ساعت مچی بازیگران و سلبریتی‌ها| ساعت مچی افراد مشهور

امروزه بسیاری از افراد به دنبال خرید و تهیه ساعت مچی هستند که افراد مشهور از آن استفاده می کنند. از معروف ترین و بی نظیرترین ساعت مچی افراد مشهور می توانیم به برندهای امگا، رولکس، آرمانی و هابلوت اشاره نمود. برای خرید هر کدام از این برنها از نمایندگی های آنها اقدامات لازم را انجام دهید.

خبرنامه دانشجویان ایران: آیا شما نیز به دنبال خرید شیک ترین و زیباترین ساعت مچی افراد مشهور هستید؟ آیا می دانید که ساعت مچی بازیگران و سلبریتی ها از کدام برند و شرکت می باشد؟ ساعت مچی یکی از ضروری ترین لوازم شخصی هر فردی می باشد که امروزه افراد علاقه مندی بسیار زیادی را برای خرید لوکس ترین و بی نظیرترین ساعت مچی از خود نشان می دهند. از مهمترین و شیک ترین انواع ساعت مچی افراد مشهور می توانیم به موارد زیر اشاره نمود:

- ساعت مچی رولکس

- ساعت مچی امگا

- ساعت مچی هابلوت

- ساعت مچی امپریو آرمانی

- ساعت مچی پتک فیلیپ

-ساعت مچی مایکل کورس

توجه داشته باشید که افراد مشهور و بازیگران دارای طرفداران بسیار زیادی می باشند که هر کدام از این بازیگران جهانی از برند خاصی استفاده می کنند که این امر نیز طرفداران آنها را برای خرید آن برند تشویق می کند. توجه داشته باشید که هر کدام از برندهای ساعت مچی که توسط بهترین و معتبرترین شرکت های جهانی طراحی می شوند و سالانه نیز میلیاردها دلار فروش را در بر دارند. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد بهترین و معروف ترین ساعت های مچی توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم.

ساعت مچی مایکل کورس
یکی از بهترین ساعت مچی افراد مشهور، ساعت مایکل کورس می باشد که این شرکت با داشتن شهرت جهانی خود توانسته است جوایز مربوط به تولید بهترین و لوکس ترین ساعت های جهانی را از آن خود کند. شرکت مایکل کوروس در سال 1981 تاسیس شده است و از مهمترین و بی نظیرترین محصولات آن می توان به ساعت، کفش، عینک و غیره اشاره نمود. شما می توانید نمایندگی این کمپانی را در بسیاری از کشورهای جهان از جمله استانبول، توکیو، لندن، پاریس، مونیخ و میلان مشاهده کنید و از ساعت مچی بازیگران و سلبریتی های را از این نمایندگی ها تهیه و خریداری نمایید. این برند با داشتن انواع زنانه و مردانه خود توانسته است طرح ها و مدل های بسیار متنوعی را عرضه بازار کرده و توجه بسیاری از خریداران را به سوی خود جذب کند

ساعت مچی رولکس
رولکس نیز از دیگر معروف ترین ساعت مچی افراد معروف به شمار می آید که این شرکت از معتبرترین شرکت های سوئیسی می باشد که اولین ساعت ضد آب در جهان با نام اویستر مربوط به همین برند می باشد. آلفرد دیویس و هانس بیسدورف بنیان گذاران این شرکت و برند معروف هستند که در اوایل تولیدات خود ساعت های این شرکت با نام W&D عرضه بازار می شده است که بعد ها به شهرت یافتن محصولات خود، نام شرکت را به رولکس تغییر دادند و امروزه نیز یکی از معروف ترین شرکت ها در جهت تولید ساعت مچی بازیگران و سلبریتی های به شمار می آید. ساعت مچی بازیگران زن ایرانی بیشتر این برند می باشد.

ساعت مچی بازیگران و سلبریتی‌ها| ساعت مچی افراد مشهور

ساعت مچی امگا
از دیگر بی نظیرترین ساعت مچی افراد مشهور می توانیم به ساعت امگا اشاره داشته باشیم که اولین ساعت های این برند در سال 1848 توسط آقای برانت طراحی و عرضه شد. این شرکت مدت های طولانی برای افسران ارتش کشورهای اروپایی انواع بسیار مختلفی از ساعت ها را طراحی کرده است و همین امر نیز سهم در مشهور شدن این برند داشته است و همچنین میتوان گفت که برند امگا از لوکس ترین ساعت مچی بازیگران و سلبریتی ها بوده و بسیاری از بازیگران هالیوودی علاقه مندی زیادی را به این برند از خود نشان می دهند و شما نیز می توانید خرید ساعت مچی امگا را در اولویت های خود قرار دهید.

ساعت مچی بازیگران مرد ایرانی بیشتر این برند می باشد.

ساعت مچی بازیگران و سلبریتی‌ها| ساعت مچی افراد مشهور

ساعت مچی هابلوت
کشور سوئیس در حوزه تولید و طراحی ساعت های مچی بسیار شیک و لوکس شهرت جهانی دارند که یکی دیگر از بهترین برندهای ساعت مچی در این کشور، شرکت هابلوت می باشد. هابلوت از بی نظیرترین ساعت مچی افراد مشهور بوده است که کارلو کروکو بنیانگذار این برند در سال 1976 بوده و اولین ساعت هایی را طراحی نمود که جنس تسمه های آن از پلاستیک طبیعی است و در کوتاه ترین زمان ممکن توانست از شهرت بالایی برخوردار باشد. ساعت مچی ورزش کاران و سلبریتی های بسیار زیادی را این برند تامین می کند که از مهمترین این افراد می توان به اوسین بولت و دیگو مارادونا اشاره نمود. اگر شما نیز به دنبال قصد بهترین و لوکس ترین ساعت مچی هستید، می توانید ساعت هابلوت را در اولویت های خود قرار دهید.

ساعت مچی ورزشکاران سرشناس و فوتبالیست های معروف بیشتر این برند می باشد.

ساعت مچی بازیگران و سلبریتی‌ها| ساعت مچی افراد مشهور

ساعت مچی امپریو آرمانی
ساعت امپریو آرمانی از دیگر شگفت انگیزترین ساعت مچی افراد مشهور می باشد که به داشتن قیمت های بسیار گزاف و بالای خود شهرت دارد. این شرکت با داشتن انواع ساعت های مچی زنانه و مردانه خود توانسته است توجه بسیاری از افراد را در سراسر جهان به سوی خود جذب کند. بسیاری از ساعت مچی بازیگران و سلبریتی ها را شرکت و برند آرمانی تقبل می کند و این امر نیز سبب شده است تا بسیاری از افراد نیز با پیروی و الگو قرار دادن هر کدام از این افراد مشهور اقدام به خرید و تهیه ساعت آرمانی داشته باشن.

ساعت مچی بازیگران و سلبریتی‌ها| ساعت مچی افراد مشهور

ساعت مچی پتک فلیپ
از دیگر معروفترین ساعت مچی افراد سرشناس می توان به ساعت مچی پتک فیلیپ اشاره نمود که محصولات این شرکت ساعت های مچی مربوط به اشراف زادگان و افراد مشهور جهانی را تولید و طراحی می کند. زیبایی و ظرافت حاکم بر ساعت های مچی فیلیپ بی نظیر و بی همتا می باشند که این امر توجه بسیاری از سلبریتی ها را نیز به سوی خود جذب کرده است. گران ترین ساعت مچی جهان از این برند معروف می باشد.

در نهایت برای خرید ساعت مچی اصل و برند می توانید به فروشگاه اینترنتی پل کالا مراجعه کنید انواع مدل ساعت مچی اصل و برند را ببینید ، مقایسه کنید و خریدی لذت بخش داشته باشید.


کد خبرنگار : 16