تاریخ : 1398,چهارشنبه 19 تير04:27
کد خبر : 319075 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

واکنش فعال دانشجویی به تورهای مختلط در مازندران

امیرحسین قلی‌زاده در اینستاگرام خود نوشت: شهرداری و اداره فرهنگ آمل که در زمینه فعالیت فرهنگی هنرشان تنها برگزاری کنسرت است، در مورد فرهنگ شهرستان و مقابله با این ابتذالات اخلاقی چرا اقدامی انجام نمی‌دهند؟

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ امیرحسین قلی‌زاده مسئول بررسی و تحلیل حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آیت الله آملی در پی ادامه‌دارشدن ماجرای ولنگاری فرهنگی در شهرستان آمل در اینستاگرم خود نوشت:

سازمان گردشگری چگونه به تور‌های مختلط مجوز داده و چرا هیچ گونه نظارتی از سوی دولت وجود ندارد؟ امام جمعه شهرستان آمل و نمایندگی، ولی فقیه در استان که مسئول ستاد امر به معروف نیز می‌باشند چرا نسبت به این ولنگاری‌های فرهنگی واکنشی نشان نمی‌دهند؟

شهرداری و اداره فرهنگ آمل که در زمینه فعالیت فرهنگی هنرشان تنها برگزاری کنسرت است، در مورد فرهنگ شهرستان و مقابله با این ابتذالات اخلاقی چرا اقدامی انجام نمی‌دهند؟

بعد از ماجرای سدلفور و تجمع شیطان پرستان در ارتفاعات جاده هراز آمل، ادامه دار بودن فعالیت تور‌های گردشگری با شرایط خلاف شرع و اخلاق اسلامی و با تبلیغات گسترده در فضای مجازی، به هیچ وجه نمی‌تواند اتفاقی باشد و حتما مقاصد شومی در پی دارند، منتها مسئولین شهرستان و استان چرا واکنش مناسبی ندارند؟

نتیجه این انفعال و عدم نظارت نهاد‌های دولتی و غیر دولتی، منجربه ابتذال فرهنگ و مذهب شهرستان آمل و استان مازندران می‌شود.


کد خبرنگار : 38