تاریخ : 1398,شنبه 29 تير15:27
کد خبر : 320583 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

تصمیم‌گیری درباره پذیرش دانشجوی پزشکی به هفته آینده موکول شد

عضو شورای سنجش و پذیرش دانشجو با اشاره به جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو به منظور بررسی نحوه پذیرش دانشجوی گروه علوم پزشکی از تصمیم گیری این موضوع در جلسه آینده خبر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، سید جواد ساداتی نژاد در جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو تشکیل شد و در این جلسه مباحثی درباره یکپارچه سازی سیستم پذیرش دانشجو به ویژه در دانشگاه آزاد اسلامی مطرح شد.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی افزود: صحبت‌های خوبی در این باره انجام شد و قرار شد جمع بندی آن به شنبه هفته آینده موکول شود. در این جلسه تصمیم نهایی اتخاذ نشد.

سال گذشته پس از برگزاری آزمون سراسری و اتمام فرآیند انتخاب رشته در اعلام پذیرش دانشجویان گروه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی مشکلاتی بوجود آمد و با وجود اعلام اسامی پذیرفته شدگان، اعلام شد که مشکل سیستمی بوجود آمده و به دلیل نقص فنی و خطای انسانی، پذیرش برخی از افراد در این رشته‌ها لغو شد.

به همین منظور تصمیم گرفته شد شورای سنجش و پذیرش دانشجو برای فرآیندهای پذیرش در کنکور سراسری ۹۸ تشکیل جلسه دهد و به طور ویژه موضوع نحوه پذیرش دانشجوی گروه علوم پزشکی در دانشگاه آزاد را مورد بررسی قرار دهد.