تاریخ : 1398,شنبه 05 مرداد21:36
کد خبر : 321705 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

شیوه پذیرش پژوهشگران پسادکتری دانشگاه تهران اعلام شد

پذیرش افراد برای دوره‌های پسادکتری دانشگاه تهران از طریق سامانه جامع آموزش این دانشگاه امکان پذیر خواهد بود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشگاه تهران، معاونت پژوهشی دانشگاه تهران با همکاری مرکز فناوری اطلاعات و فضای مجازی طی اطلاعیه‌ای نحوه پذیرش افراد برای دوره‌های پسادکتری را اعلام کرد.

متن اطلاعیه به این شرح است: نظر به هماهنگی صورت گرفته با مرکز فناوری اطلاعات و فضای مجازی دانشگاه، به استحضار می‌رساند از این پس پذیرش پژوهشگران متقاضی دوره‌های پسادکتری از طریق سامانه جامع آموزش دانشگاه تهران امکان‌پذیر است؛ لذا کلیه متقاضیان محترم برای ثبت‌نام و ارائه درخواست دوره مذکور می‌بایست به سامانه فوق مراجعه کنند.

پژوهشگران علاقه‌مند برای نام‌نویسی در دوره پسادکتری که از پایان نامه خود دفاع کرده‌اند و حداکثر ۵ سال از تاریخ فارغ‌التحصیلی آن‌ها گذشته است در صورتی که مشکل نظام وظیفه نداشته باشند می‌توانند در این فراخوان شرکت کنند.

بر این اساس پژوهشگران متقاضی می‌توانند مدارک خود را که شامل سوابق آموزشی و فعالیت‌های پژوهشی، تصویر همه مقالات علمی و پژوهشی، تصاویر کارت ملی و شناسنامه و برگ پایان خدمت است، به همراه کلیه فرم‌های پذیرش این دانشگاه در سامانه مذکور ارائه کنند.

لازم به‌ذکر است، علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت معاونت پژوهشی دانشگاه تهران به نشانی research.ut.ac.ir مراجعه کنند.