تاریخ : 1398,سه شنبه 08 مرداد16:41
کد خبر : 322157 - سرویس خبری : آخرین اخبار ورزشی

حضور بازیکنان پرسپولیس در ایفمارک

گروه دوم بازیکنان پرسپولیس امروز در ایفمارک حضور پیدا کردند و بررسی پزشکی آنها مشتمل بر آزمایش‌ها و معاینات انجام شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، گروه دوم بازیکنان پرسپولیس امروز در ایفمارک حضور پیدا کردند و بررسی پزشکی آنها مشتمل بر آزمایش‌ها و معاینات انجام شد.

اعضای کادر فنی، مدیر تیم، علیرضا بیرانوند، علی علیپور، محمد نادری، وحید امیری، مهدی عبدی، امیر حسین بیات و احمدوند از جمله نفراتی بودند که در این چکاپ حضور پیدا کردند.

بنابر اعلام پزشک تیم پرسپولیس، با حضور این گروه، بررسی پزشکی اعضای فعلی تیم پایان یافت.