تاریخ : 1398,دوشنبه 14 مرداد00:00
کد خبر : 322747 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

۱۲ پله رشد علمی برای دانشگاه علوم پزشکی سمنان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه این دانشگاه از لحاظ تولیدات علمی شاهد رشد ۱۲ پله‌ای در بین دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور بوده است، گفت: تولید مقالات علمی دلیل این رشد است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر؛ سید نوید دنایی ظهر یکشنبه در نشستی با حضور اصحاب رسانه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه این دانشگاه رتبه هفدهم دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور را دارد، تاکید کرد: سال گذشته رتبه این دانشگاه ۲۹ بود که امسال خوشبختانه شاهد صعود ۱۲ پله‌ای آن هستیم.

وی با بیان اینکه بررسی تعداد و کیفیت مقالات منتشر شده محققان دانشگاه در هفت ماه اول سال ۲۰۱۹  نشان دهنده بهبود رتبه پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی سمنان در بین دانشگاه های  علوم پزشکی سراسر کشور محقق شده است، تاکید کرد: با شرایط مذکور، این دانشگاه در تیپ دو قرار می‌گیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: محققان این دانشگاه تا  اول آگوست ۲۰۱۹، توانسته‌اند ۲۳۳ مقاله علمی تحقیقاتی در نمایه‌های معتبر را منتشر کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، استان سمنان دارای دو دانشگاه علوم پزشکی در سمنان و شاهرود است که از لحاظ علمی هر دوی این دانشگاه‌ها در زمره دانشگاه‌های معتبر کشور هستند.