تاریخ : 1398,چهارشنبه 06 شهريور18:34
کد خبر : 325760 - سرویس خبری : آخرین اخبار فناوری اطلاعات و ارتباطات

مایکروسافت در رویداد دهم مهر احتمالا از محصولات جدید رونمایی خواهد کرد

در پی انتشار دعوت‌نامه‌ی مایکروسافت برای رویدادی در دهم مهر، گمانه‌زنی‌ها مبنی بر رونمایی سری جدید دستگاه‌های این شرکت قوت گرفته است.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ مایکروسافت قصد دارد رویدادی را در دوم اکتبر مصادف با دهم مهر برگزار کند. گفته می‌شود که این رویداد بر معرفی محصولات جدید سری سرفیس متمرکز خواهد بود. این محصولات می‌توانند سرفیس پرو ۷، سرفیس بوک ۳ و سرفیس لپ‌تاپ ۳ باشند. همچنین، احتمال دارد ردموندی‌ها Centaurus را که دستگاهی با نمایشگر دوگانه است رونمایی کنند.

در دعوت‌نامه‌ی ارسالی مایکروسافت، اطلاعاتی در مورد زمان و مکان برگزاری رویداد داده شده است. جمله‌ی Save the date به‌معنی «این تاریخ را ثبت کنید» نیز بر اهمیت رویداد پیش‌رو تأکید کرده است؛ اما هیچ اطلاع دیگری در مورد آنچه که در این مراسم رونمایی خواهد شد داده نشده است. با وجود این، تصویر ناقص لوگوی مایکروسافت در میانه و هشتگ #MicrosoftEvent در پایین دعوت‌نامه این فرضیه را ایجاد می‌کند که به احتمال زیاد شاهد رونمایی از سخت‌افزارهای جدید در کنار معرفی نسخه‌ی جدید ویندوز از غول دنیای فناوری باشیم.


کد خبرنگار : 28