تاریخ : 1398,پنجشنبه 14 شهريور03:59
کد خبر : 326926 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

تسهیلات دانشگاه آزاد برای پیاده‌روی اربعین

وحید شورابی از پرداخت ۱۰ هزار وام یک میلیون تومانی به دانشجویان و کارکنان خبر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ وحید شورابی درگفتگو با خبرگزاری دانشجو گفت: با استقبال دانشگاه آزاد اسلامی ستاد اربعین دانشگاه آزاد اسلامی تشکیل شد که اولین جلسه ۱۱ شهریور برگزار شد و در جلسه شورای فرهنگی هم جزئیات بیشتری در خصوص تسهیل گری‌هایی که دانشگاه آزاد اسلامی برای دانشجویان و کارکنان این دانشگاه در پیاده روی اربعین می‌تواند انجام دهد مباحثی مطرح شد.

وی افزود: مهمترین مسئله‌ای که ستاد اربعین دانشجویی قرار است انجام دهد این است که تسهیلات قرض الحسنه برای حضور دانشجویان و کارکنان را برای این سفر معنوی فراهم کند. پیش بینی بسیج دانشجویی و درخواستی که به دانشگاه ارائه کرده، دادن وام یک میلیون تومانی برای ۱۰ هزار نفر از کارکنان و دانشجویان است که مکاتبات لازم انجام شده و صندوق رفاه دانشگاه آزاد اسلامی در تلاش است این مسئله پیگیری کند و به صورت رسمی اعلام می‌شود.

شورابی اضافه کرد: سال گذشته حدود ۳۲۰۰ نفر از دانشجویان را با همکاری صندوق رفاه و تایید بسیج دانشجویی وام قرض الحسنه یک میلیون تومانی پرداخت کردیم که امسال با توجه به حذف وثیقه و هزینه ویزا پیش بینی این است که حضور دانشجویان در این سفر افزایش پیدا کند و طبیعتا درخواست اخذ وام افزایش پیدا می‌کند.