
به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ صبح امروز، مشترکین برخی مناطق سیمکارتهای شاتل موبایل و رایتل بهعلت بروز قطعی در مسیر فیبر خارج از شبکه، با اختلال مواجه شدند. به نظر میرسد شاتل موبایل با انتقال شبکهی خود به مسیر جایگزین این مشکل را برطرف کرده است اما مشترکین رایتل شکایات زیادی را در توییتر مطرح کردند و خواستار رسیدگی به موضوع شدند. شرکت ارتباطات زیرساخت هنوز اطلاعیهای بابت این موضوع منتشر نکرده اما به نظر میرسد این مشکل در حال برطرف شدن است.

آرش کریمبیگی، مدیرعامل شاتل موبایل ساعاتی پیش با انتشار توییتی، قطعی شبکهی شاتل موبایل برای دقایقی را بهطور رسمی اعلام کرد و گفت، مشکل شبکهی شاتل موبایل با انتقال به مسیر جایگزین برطرف شده است. بهگفتهی وی، دلیل بروز این مشکل، قطعی مسیر فیبر خارج از شبکهی شاتل موبایل بوده است. وی همچنین از اهدای بستهی اینترنت ۴۰۰ مگ به کاربرانی که دچار اختلال شده بودند، به منظور دلجویی خبر داد و در توییت خود نوشت:
کریمزاده، سرپرست اپراتور رایتل نیز در مصاحبه با تحریریهی خبر تهران گفت: