تاریخ : 1398,دوشنبه 25 شهريور20:21
کد خبر : 328355 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

واکنش یک فعال مجازی به حمله پهپادی یمن

سید مهدی حاجی آبادی در صفحه توئیتر خود به دستاوردهای حمله پهپادی یمن به تأسیسات نفتی عربستان «آرامکو» اشاره کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، سید مهدی حاجی آبادی در توئیتر خود نوشت: چند دستاورد حمله انصارالله به آرامکو:
1) استفاده از جاسوسان داخل خاک #عربستان برای اولین بار در درگیریهای 100 سال اخیر با آل سعود
2) پیغام صریح به مارات که تو هم دیگر در امان نیستی

3) بر هم زدن تلاش عربستان برای جایگزینی نفت ایران در تحریم


کد خبرنگار : 85