تاریخ : 1398,چهارشنبه 27 شهريور01:02
کد خبر : 328562 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

نامه بسیج دانشجویی دانشگاه زابل به فرمانداری تکذیب شد

روابط عمومی فرمانداری زابل در اقدامی عجیب با انتشار پیامی در فضای مجازی، ارسال نامه بسیج دانشجویی دانشگاه زابل به فرمانداری را تکذیب کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ بسیج دانشجویی دانشگاه ملی زابل در ۲۶ ام مرداد ۹۸ طی نامه‌ای خطاب به گنجی، فرماندار شهرستان زابل و رونوشت به نمایندگان مجلس خواستار شفافیت پیرامون مسئله عزل ناگهانی مدیر فرودگاه زابل شد.

حدود ۲۰ روز بعد از انتشار این نامه،  روابط عمومی فرمانداری زابل در اقدامی عجیب با انتشار پیامی در فضای مجازی، ارسال نامه بسیج دانشجویی دانشگاه زابل به فرمانداری را تکذیب کرد.

محمد مقصودلو عضو شورای بسیج دانشجویی دانشگاه ملی زابل در گفتگو با خبرگزاری دانشجو پیرامون این موضوع گفت: «آزادی» معاون پشتیبانی فرمانداری زابل در واکنش به درخواست به یکی از دانشجویان، او را تغذیه شده از جای خاص دانست و این کار را سیاسی کاری خواند.

وی همچنین در ادامه گفت: معاون پشتیبانی فرمانداری زابل همچنین در پاسخی عجیب به اینکه چرا در این رابطه شفافیت لازم را انجام نداده‌اید به دانشجویان پاسخ داده است که زمانی که دانشگاه تعطیل باشد، ما هیچ پاسخی به دانشجویان نداریم و دانشجو باید در تابستان فکر استراحت باشد تا مسائل اجتماعی و مطالبه گری.