تاریخ : 1398,چهارشنبه 27 شهريور16:49
کد خبر : 328626 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

رستمی: دشمن می‌خواهد با فشار اقتصادی مردم را ناامید کند

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها گفت: دشمن می خواهد با فشار امنیتی و اقتصادی مردم را به ناامیدی بکشاند؛ چون خودش توانایی ایستادگی ندارد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، حجت الاسلام مصطفی رستمی در نشست سراسری معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد که امروز در واحد علوم تحقیقات برگزار شد، اظهار کرد: وقوع سیل نشان داد امکانات و اراده و همت دانشگاه آزاد می تواند در مواقع بحرانی گره گشایی کند.

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها گفت: دشمن می خواهد با فشار امنیتی و اقتصادی مردم را به ناامیدی بکشاند؛ چون خودش توانایی ایستادگی ندارد. جریان افول تمدن و قدرت مسلح بودن آمریکا به همگان ثابت شده است.

رستمی با اشاره به اینکه افول و سیطره متکلم وحده بودن آمریکا در فضای بین الملل به همگان ثابت شده است، گفت: امریکا اعتراف کرده است که ایران در حال حاکم‌کردن نظم جدیدی در منطقه است.

وی ادامه داد: تنها ابزاری که آمریکا در دست دارد این است که توسط مردم اهداف خود را پیگیری کند. در یک زمانی سایه تهدید جنگ بر ایران را بزرگ کردند که دیگر این حرف ها برای مردم رنگی ندارد.

وی با تاکید بر ارتباط صمیمانه واقعی با دانشجویان گفت:دانشگاه نباید بین خود و مخاطبان خود حجاب قرار دهد.

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب گفت:تصور من این است که به اندازه کافی به این بیانیه نپرداختیم.