تاریخ : 1398,یکشنبه 31 شهريور00:28
کد خبر : 329047 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

آغاز فعالیت ستاد استقبال از دانشجویان جدید دانشگاه ایلام

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه ایلام گفت: فعالیت ستاد استقبال از ورودی‌های جدید دانشگاه ایلام از امروز، ۳۰ شهریورماه آغاز شده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ محمد نیازی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه ایلام در گفتگو با خبرگزاری دانشجو در خصوص برنامه‌های ستاد استقبال از ورودی‌های جدید گفت: با توجه به اینکه ثبت نام حضوری ورودی‌های جدید آزمون سراسری ۹۸ دانشگاه ایلام از امروز، ۳۰ شهریورماه آغاز شده، فعالیت ستاد استقبال از ورودی‌های جدید دانشگاه نیز شروع شده است.

نیازی افزود: در این ستاد که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه ایلام تشکیل شده به دانشجویان نو ورود خدمات متنوعی ارائه می‌شود که شامل راهنمایی دانشجویان برای انجام مراحل ثبت نام و رفع سوالات آنان می‌شود و به دانشجویان و خانواده آنان نیز مشاوره داده می‌شود تا با روند تحصیل در دانشگاه ایلام آشنا شوند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه ایلام با بیان اینکه فعالیت ستاد استقبال از ورودی‌های جدید احتمالا تا چهارم مهرماه ادامه داشته باشد، اظهار کرد: همچنین به همت این ستاد، ایستگاه صلواتی در محوطه دانشگاه برپا شده و برای آشنایی ورودی‌های جدید با دانشگاه ایلام و خوابگاه‌های آن، این دانشجویان را همراهی می‌کنیم و نشریه و بروشور‌هایی را در اختیار آنان قرار می‌دهیم.