تاریخ : 1398,یکشنبه 31 شهريور15:23
کد خبر : 329129 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

پیام رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی به مناسبت آغاز سال تحصیلی ۹۹-۹۸

رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی در پیامی تقارن هفته دفاع مقدس با بهار دانش، تعلیم و تربیت و حماسه وحدت آفرین حسینی را گرامی داشت و آغاز سال تحصیلی جدید را به همۀ دانشگاهیان، اعضای هیات‌علمی، کارکنان و دانشجویان، بویژه دانشجویان جدیدالورود تبریک گفت.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین مختاری رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی در پیامی تقارن هفته دفاع مقدس با بهار دانش، تعلیم و تربیت و حماسه وحدت آفرین حسینی را  تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

دانشگاه مذاهب اسلامی در سالی که گذشت، به فضل الهی و با تلاش و مجاهدت همه همکاران توانسته موفقیت‌های ارزشمندی در عرصه های مختلف، آموزشی و پژوهشی، فرهنگی، اجرایی و پشتیبانی و بین الملل کسب کند و به دستاوردهای ارزشمندی نایل گردد.

خوشبختانه در سال گذشته با حمایت هیات محترم امنای دانشگاه و همه دست‌اندرکاران، اساتید و دانشجویان موفق به راه‌اندازی شعب جدید دانشگاه در استان‌های کرمانشاه، گلستان و بوشهر شدیم که هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی جدید دانشجویان در سه مقطع کارشناسی، ارشد و دکتری تحصیلات خود را در این شعب آغاز خواهند کرد. موفقیت مهم دیگر برگزاری موفق آزمون جذب اختصاصی طلاب در سه مقطع و جذب حداکثری دانشجو در مقاطع سه گانه است که به صورت چشمگیر و بی‌سابقه شاهد استقبال نسل جوان برای ادامه تحصیل در دانشگاه مذاهب اسلامی بودیم.

گسترش ارتباطات و توسعه همکاری‌ها با مراکز آکادمیک و علمی نقش آفرین در داخل کشور و جهان اسلام، امضاء تفاهم‌نامه‌های متعدد دانشگاهی با چندین کشور از جهان اسلام و سایر کشورها، جذب حداکثری دانشجویان خارجی از چندین ملیت به‌ویژه در سال جدید شاهدی دیگر بر موفقیت های دانشگاه و تحققِ بخشی از اهداف و مأموریت‌های آن است.

مسلماً نتیجه این فعالیت‎ها معرفی دانشگاه مذاهب اسلامی در داخل و در خارج از کشور به عنوان نماد عینی، عملی و علمی تقریب و همزیستی مسالمت آمیز پیروان مذاهب است و بدون تردید تحقق رسالت‌ها، مأموریت‌ها و اهداف این دانشگاه در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری بدون مساعدت و تشریک مساعی و همکاری جمعی و وجود ارتباطات همدلانه همه بخش‌های دانشگاه امکان‌پذیر نبوده و نخواهد بود.

امیدواریم با تلاش و مجاهدت بیش از پیش این دانشگاه در عداد دانشگاه‌های مهم و در زمره دانشگاه‌های تأثیرگذار جهان اسلام قرار گیرد و منشأ برکات و آثار زائدالوصفی علمی و تقریبی باشد و در ایجاد وحدت و انسجام و همگرایی میان آحاد مسلمین نقش کلیدی داشته باشد.

دانشجویان عزیز و ارجمند؛ ورودتان به این سنگر مقدس را تبریک گفته و امیدوارم در طول سال تحصیلی ۹۹-۹۸ با استفاده از ظرفیت های علمی و پژوهشی دانشگاه، با برنامه ریزی مناسب از تمامی ظرفیت‌ها جهت ارتقاء توان علمی و دستیابی به قله‌های پیشرفت و ترقی و نقش آفرینی در گام دوم انقلاب اسلامی به عنوان مطالبه رهبر معظم انقلاب نهایت استفاده را نمایند. 

در پایان ضمن آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به روح ملکوتی امام عظیم الشان، شهدای جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم درود می فرستم و مجددا از درگاه خداوند منان برای تمامی عزیزان در سال تحصیلی جدید، موفقیت، بهروزی و نیک فرجامی آرزو می‌نمایم.