تاریخ : 1398,یکشنبه 07 مهر15:46
کد خبر : 329999 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

رئیس صندوق رفاه دانشجویان؛

ساماندهی رستوران‌های مکمل و آزاد دانشگاه‌ها

دانشگاه ها تا ۲۰ مهر ۹۸ مهلت دارند، اطلاعات مربوط به رستوران های مکمل و آزاد دانشگاه خود را در سامانه تغذیه صندوق رفاه دانشجویان وزاررت علوم ثبت کنند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم با توجه به شرایط خاص اقتصادی کشور و نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی ۹۹-۹۸، بهینه سازی هزینه‌های غذایی دانشجویی را با هدف ارتقاء کیفیت و سلامت این بخش در دستور کار خود قرار داده است.

یکی از برنامه های صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در راستای بهینه سازی هزینه های غذای دانشجویی، ایجاد و راه اندازی رستوران های مکمل در دانشگاه های فاقد رستوران های مذکور و توسعه این رستوران ها در دانشگاه های دارای رستوران مکمل است.

صندوق رفاه دانشجویان از دانشگاه هایی که آمار استفاده کنندگان از رستوران های مکمل را افزایش می دهند پس از بررسی عملکرد به نسبت کارایی در کاهش تقاضا برای غذای یارانه ای در رستوران اصلی حمایت مالی می کند.

درهمین راستا، صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از معاونان دانشجویی دانشگاه‌ها در خواست کرد تا گزارش عملکرد مربوط به رستوران‌های آزاد و مکمل دانشگاه های خود را در سال تحصیلی ۹۸-۹۷ حداکثر تا ۲۰ مهر ماه ۹۸ به نشانی ایمیل ارائه شده ارسال کنند.

همچنین دانشگاه‌ها تا ۲۰ مهرماه ۹۸ مهلت دارند اطلاعات مربوط به رستوران های مکمل و آزاد را در سامانه تغذیه صندوق رفاه دانشجویان وزاررت علوم ثبت کنند. آمار پخت غذا مورد استفاده نهادهای نظارتی قرار خواهد گرفت.