تاریخ : 1398,یکشنبه 14 مهر20:54
کد خبر : 330716 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

امکان ثبت‌نام زائران اربعین در پایانه‌های مرزی مهیا شد

مدیر سازمان حج و زیارت استان خوزستان بابیان اینکه هم‌اکنون دو میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در سامانه سماح ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: امکان ثبت‌نام در دفاتر مستقر در مرزها وجود دارد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از رادیو اربعین، ناصر حویزاوی بابیان اینکه دو میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در سامانه سماح ثبت‌نام کرده‌اند، تأکید کرد: هنوز هم داوطلبان حضور در اربعین می‌توانند به دفاتر حج و زیارت مستقر در پایانه‌های مرزی خوزستان مراجعه و برای این سفر معنوی ثبت‌نام کنند.

وی بابیان اینکه سامانه سماح راه اعزام زائران به اربعین است، بیان کرد: برای سهولت در کار نام‌نویسی زائران اربعین، حج و زیارت استان خوزستان به‌عنوان مسئول کمیته اعزام زائران دفاتر خود را در مرزهایی مانند شلمچه و چذابه مستقر کرده است.

مدیرکل حج و زیارت خوزستان بابیان اینکه هم‌زمان با ظهر یکشنبه روند حرکت در استان خوزستان به سمت مرزها آرام و مطلوب است، تأکید کرد: مواکب در دو گذرگاه شلمچه و چذابه مستقر هستند تا به مردم و زائران اربعین خدمت‌رسانی کنند.

حویزاوی بابیان اینکه زائران اربعین به توصیه‌ها اکیداً توجه داشته باشند، گفت: یکی از تأکیدات ما برای زائران نام‌نویسی در سامانه سماح، همراه داشتن مدارک مانند پاسپورت و ... است.