تاریخ : 1398,یکشنبه 28 مهر20:03
کد خبر : 332044 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

دانشجویان خواستار عزل پیمانکار سلف خوابگاه دانشگاه علم و صنعت شدند

جمعی از دانشجویان در پی مسمومیت تعدادی از ساکنین خوابگاه دانشگاه علم و صنعت، خواستار عزل فوری پیمانکار سلف و عذرخواهی رسمی مسئولین مربوطه شدند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، در پی مسمومیت تعداد قابل توجهی از ساکنین خوابگاه دانشگاه علم و صنعت جمعی از دانشجویان و فعالان دانشجویی طی نامه‌ای خواستار عزل فوری پیمانکار سلف و عذرخواهی رسمی مسئولین مربوطه شدند. دانشجویان همچنین از روابطز عمومی دانشگاه هم خواستند بابت تکذیب این خبر عذرخواهی کند.

دانشجویان همچنین خواهان پرداخت کامل هزینه‌های درمان دانشجویان دچار مسمومیت، افزایش کیفیت غذا و جلوگیری از تکرار هرگونه اتفاق مشابه و انتشار اطلاعات دقیق مربوط به مناقصه جهت تعیین پیمانکار سلف هستند.

از دیگر مطالبات دانشجویان این است که محل طبخ و مواد اولیه سلف اساتید و دانشجویی تفاوتی با یکدیگر نداشته باشند و غذای اساتید و دانشجویان در یکجا سرو شود. (به دلیل مسائل حقوقی، این مورد باید از سال آینده اجرا شود).

یکی از دیگر مطالباتی که دانشجویان مطرح کرده اند، مکاتبه با صندوق رفاه و درخواست برای ارائه گوشت و مرغ و ماهی تازه ( و نه یخ زده) و برنج ایرانی است.