تاریخ : 1398,شنبه 04 آبان17:50
کد خبر : 332757 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

میزان بودجه تغذیه دانشجویی دانشگاه امیرکبیر مشخص شد

رییس دانشگاه امیرکبیر از اختصاص ۱۰ درصد بودجه دانشگاه به تغذیه دانشجویان خبر داد و گفت: در حال حاضر با گذشت بیش از ۶ ماه از سال حدود ۳۶ درصد بودجه جاری خود را دریافت کرده‌ایم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ احمد معتمدی در گفت و گو با ایسنا ضمن بیان این مطلب با تاکید بر اینکه از نظر بودجه‌ای در شرایط مناسب قرار نداریم، اظهار کرد: در حال حاضر با گذشت بیش از ۶ ماه از سال جاری حدود ۳۶ درصد از بودجه دانشگاه را دریافت کرده‌ایم در حالی که این میزان دریافتی باید به ۵۰ درصد می‌رسید.

وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به اینکه بیش از ۱۰ درصد بودجه جاری دانشگاه به هزینه‌های تغذیه دانشجویان اختصاص می‌یابد متاسفانه اعتباری برای انجام سایر امور و برنامه‌های دانشگاه باقی نمی‌ماند و با مشکلات زیادی مواجه می‌شویم.

رییس دانشگاه امیرکبیر همچنین خاطر نشان کرد: با توجه به افزایش هزینه‌های تغذیه، سازمان برنامه و بودجه کشور ردیف اعتباری خاصی به این بحث اختصاص داده است که امیدواریم این میزان اعتبار مجدد برای نیمه دوم سال نیز پرداخت شود در غیر اینصورت با مشکلات عدیده مواجه خواهیم شد.

معتمدی تاکید کرد: با توجه به مشکلات اعتباری،‌ بودجه‌ عمرانی دانشگاه‌ها معمولا در اولویت پرداخت قرار نمی‌گیرد و ما در این زمینه نیز با مشکل مواجه می شویم.