تاریخ : 1398,پنجشنبه 09 آبان05:12
کد خبر : 333257 - سرویس خبری : آخرین اخبار فرهنگی اجتماعی

رئیس اداره محیط زیست ملارد دستگیر شد

دادستان ملارد از دستگیری رئیس اداره محیط زیست این شهرستان به اتهام ارتشاء خبر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از میزان، جواد جبله رئیس محیط زیست شهرستان ملارد به اتهام ارتشا دستگیر شددادستان عمومی و انقلاب شهرستان ملارد گفت: رئیس اداره محیط زیست شهرستان ملارد به اتهام ارتشاء دستگیر شد.

وی افزود: پرونده به دادسرای کارکنان دولت ارسال شده است.