تاریخ : 1398,پنجشنبه 09 آبان21:33
کد خبر : 333333 - سرویس خبری : خبرهای ویژه

نگاهی به برنامه‌های تشکل‌های دانشجویی برای ۱۳ آبان؛

۱۳ آبان در دانشگاه چه خبر است؟

سالروز تسخیر لانه جاسوسی به یکی از روزهای مهم در تقویم ایران تبدیل شده است، در این بین حضور پر رنگ دانشجویان با عنوان «دانشجویان خط امام» دراین تسخیر اهمیت این ماجرا را برای دانشجویان افزایش داده است تا تشکل های دانشجویی برنامه های خاصی را برای این روز برگزار نمایند.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ سالروز تسخیر لانه جاسوسی به یکی از روزهای مهم در تقویم ایران تبدیل شده است، در این بین حضور پر رنگ دانشجویان با عنوان «دانشجویان خط امام» دراین تسخیر اهمیت این ماجرا را برای دانشجویان افزایش داده است. همین موضوعات و واکنش های بعدی آن در رابطه ایران  و آمریکا باعث شده است تا تشکل های دانشجویی برنامه های خاصی را برای این روز برگزار نمایند.

1- دانشگاه شریف: ویژه برنامه جاسوس خانه

بسیج دانشگاه صنعتی شریف شنبه 11 آبان ماه، مراسمی را با عنوان «جاسوس خانه» و با حضور حسن رحیم پورازغدی برگزار می کند.

2- 6 ویژه برنامه در دانشگاه تهران
دانشکده های مختلف دانشگاه تهران نیز هر کدام با برگزاری ویژه برنامه ای پیرامون 13 آبان به بررسی ابعاد مختلف تسخیر لانه جاسوسی خواهند پرداخت. این برنامه ها از شنبه هفته آینده آغاز و تا سه شنبه ادامه خواهد داشت.

بسیج دانشجویی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران به مناسبت تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در 13 آبان ماه مراسمی را با حضور سیدحسین نقوی حسینی، شهاب الدین طباطبایی و مسعود براتی با عنوان «مواجهه امروز ما با آمریکا» برگزار خواهد کرد.

3- پناهیان سخنران دانشگاه امام خمینی
علیرضا پناهیان، سخنران برنامه بسیج دانشجویی دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین به مناسبت سالروز واقعه 13 آبان خواهد بود.

4- علی مطهری مهمان بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی
بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی، دوشنبه 13 آبان ماه مراسمی را با عنوان «انقلاب اسلامی و تعامل با دنیا» با حضور علی مطهری را به عنوان سخنران برگزار خواهد کرد. این مراسم از ساعت 12 تا 14 در دانشکده ادبیات و علوم انسانی برگزار خواهد شد.

5- استکبارستیزی در دانشگاه شهید بهشتی
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی دومین نشست از سلسله جلسات خود پیرامون انتخابات مجلس شورای اسلامی را به مناسبت سالروز وقایع 13 آبان با عنوان «استکبارستیزی با تاکید بر نقش شورای اسلامی» با حضور «حسن رحیم پور ازغدی» برگزار خواهد کرد.

6- مناظره «نقش جنبش های دانشجویی در انتخابات»
بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اهواز مناظره ای را با حضور گروه های مختلف دانشجویی با عنوان «نقش جنبش های دانشجویی در انتخابات» در 13 آبان برگزار خواهد کرد.