تاریخ : 1398,دوشنبه 13 آبان20:20
کد خبر : 333803 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

نصب تضمینی جک برقی، تلفن سانترال و اپراتور شیشه‌ای با شرکت رهاورد نیرو

شرکت رهاورد نیرو در زمینه نصب جک برقی و اپراتور شیشه ای و تلفن سانترال به مردم خدمت ارائه می کند.جک برقی وسیله ای پر کاربرد برای باز کردن اتوماتیک است. تلفن سانترال برای کنترل همزمان چند خط است. این شرکت تمامی کار های خود را تضمین می کند و جای هیچگونه نگرانی برای مشتریان خود نمی گذارد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ امروزه شاهد هستیم که درب اکثر خانه ها با جک برقی باز و بسته می شوند. اگر شما به دنبال نصب جک برقی هستید تا انتهای متن با ما همراه باشید. جک برقی وسیله ای است برای باز و بسته کردن آسان درب منازل و ... . همانطور که از اسمش پیداست این وسیله انرژی خود را از طریق برق تأمین می کند. جک برقی از مزایای بسیار زیادی برخوردار است. به عنوان مثال، دیگر نیازی نیست که شما در سرما و گرما برای باز و بسته کردن درب منزل از اتومبیل خود پیاده شوید. شما می توانید تنها با فشردن یک دکمه این کار را انجام دهید. با پیشرفت تکنولوژی، امروزه جک برقی پارکینگ دارای هوش مصنوعی می باشد. یعنی به هنگام برخورد درب به مانعی، جک برقی به صورت اتوماتیک توقف می کند.

شما می توانید جک برقی را به دستگاه های امنیتی خود وصل کنید و به راحتی ورود و خروج افراد را کنترل کنید. نصب جک برقی کاری تخصصی و مشکل است و شرکت های بسیاری در زمینه نصب جک برقی فعالیت می کنند. شما می توانید به شرکت رهاورد نیرو اعتماد کامل داشته باشید. زیرا این شرکت در زمینه کاری خود دارای سابقه و تجربه بسیاری بوده و فعالیت دراز مدتی در این حوزه دارد.

نصب تضمینی جک برقی، تلفن سانترال و اپراتور شیشه‌ای با شرکت رهاورد نیرو

نصب جک برقی

آشنایی با تلفن سانترال و نصب آن

تلفن سانترال به تلفن هایی گفته می شود که شما می توانید با نصب آن به طور همزمان چند خط داخلی و شهری را کنترل کنید. به عنوان مثال اگر شما 30 خط شهری داشته باشید و بخواهید همه را به طور همزمان فعال کنید به 30 عدد تلفن معمولی نیاز دارید که کنترل کردن آن بسیار دشوار است. شما می توانید با نصب تلفن سانترال ( یک عدد) تمامی این خط ها را به آسانی و بدون هیچگونه دردسر کنترل کنید. شما می توانید با راه اندازی تلفن سانترال همزمان چند نفر را پشت خط نگه دارید یا می توانید کاری کنید که هر خطی به اپراتور وصل شود و اپراتور وصل کند به مسئول برای پاسخگویی. یکی دیگر از مزایای نصب سانترال داشتن منشی اتوماتیک است.

 به عنوان مثال هرگاه شخصی با شرکت یا سازمان تماس بگیرد پیغامی برای شخص پخش می شود. یکی از مزایای بسیار جالب تلفن سانترال ، جلوگیری از تماس کارکنان داخلی با بیرون است که این ویژگی برای کاهش هزینه بسیار مناسب است. تلفن سانترال دارای بیش از 400 کد است که می توانیم دستگاه را به هر حالتی که دوست داشتیم تنظیم کنیم. با تمام این مزایا، نصب و راه اندازی این تلفن مقداری پیچیده است.  شرکت رهاورد نیرو با سابقه کاری بالا و کادری مجرب در زمینه نصب تلفن سانترال جای هیچگونه نگرانی برای شما باقی نمی گذارد.

نصب تضمینی جک برقی، تلفن سانترال و اپراتور شیشه‌ای با شرکت رهاورد نیرو

نصب تلفن سانترال

 

نصب اپراتور شیشه ای

درب همواره به عنوان قسمت اصلی یک مکان نامبرده می شود. امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی ما شاهد اپراتور شیشه ای هستیم. اپراتور شیشه ای یا همان درب اتوماتیک شیشه ای، دربی اتوماتیک و شیشه ای است که مزیت های بسیاری دارد. از مزایای آن می توان به کمتر کردن اتلاف انرژی، راحتی افراد برای ورود و خروج، رعایت نظافت محیط،کنترل ورود و خروج افراد و ... اشاره کرد. این درب ها به وسیله موتور برقی یا همان اپراتور هدایت می شوند و کاملا اتوماتیک هستند.

نصب تضمینی جک برقی، تلفن سانترال و اپراتور شیشه‌ای با شرکت رهاورد نیرو

نصب اپراتور شیشه ای

 اپراتور شیشه ای انواع مختلفی دارد که شما می توانید با توجه به نیاز خود آن را انتخاب کنید. از آن جهت که نصب درب اتوماتیک شیشه ای بسیار حساس است باید این کار را به شرکت تخصصی که در این زمینه فعالیت می کند بسپارید. شرکت رهاورد نیرو با کادری مجرب در زمینه تخصصی نصب اپراتور شیشه ای به شما این قول را می دهد که کار خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.

 برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نصب جک برقی، نصب تلفن سانترال و نصب اپراتور شیشه ای به وآدرس وب سایت مراجعه کرده و یا با تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید.

شماره تماس: 66175744-021       09220776480

 rahavardniroo.com


کد خبرنگار : 38