تاریخ : 1398,پنجشنبه 30 آبان06:44
کد خبر : 335542 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

بسیج دانشجویی دانشگاه دامغان:

دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی حساب مردم را از آشوبگران جدا کنند

بسیج دانشجویی دانشگاه دامغان در بیانیه‌ای اعلام کرد: از تمام دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی انتظار داریم حساب مردم دلسوز و معترض را از آشوبگران و غارتگران جدا کنند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ بسیج دانشجویی دانشگاه دامغان در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن اعتراضات و اغتشاشات اشرار در روز‌های اخیر نوشت: بسیج دانشجویی از اعتراضات مردمی اعلام حمایت می‌کند. اعتراض حق قانونی و شرعی مردم است.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

خواص جامعه، همواره بار سنگین را بر حکومت تحمیل می‌کنند، زیرا در روزگار سختی یاریشان کمتر و در اجرای عدالت از همه ناراضی تراند... در صورتی که ستون‌های استوار دین و اجتماعات پرشور مسلمین و نیرو‌های ذخیره دفاعی عمومی مردم می‌باشند پس به آن‌ها گرایش داشته و اشتیاق تو به آنان باشد.  (گزیده نامه امیرالمومنین به مالک اشتر)

پیرو اتفاقات و اعتراضات مردم شریف ایران مواردی را عرض می‌کنم

اولا بسیج دانشجویی از اعتراضات مردمی اعلام حمایت می‌کند. اعتراض حق قانونی و شرعی مردم است. مسئولین باید پاسخگوی مطالبات به حق مردم باشند.

ثانیا از نیروی انتظامی می‌خواهیم با اعتراضات مسالمت آمیز برخورد نکرده و ضمن تلاش برای حفظ نظم و امنیت اعتراضات، مراتب احتیاط و سعه صدر را رعایت نماید.

ثالثا از کلیه دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی انتظار داریم در کمترین زمان ممکن برهم زنندگان امنیت مردم و اشرار را شناسایی کرده و با در نظر گرفتن اینکه حساب مردم دلسوز و معترض از آشوبگران و غارت گران جداست با اشرار و اراذل برخورد قاطع نماید.

رابعا از مردم شریف ایران اسلامی تقاضا داریم با بصیرت خود مانع از سواستفاده برخی افراد محدود از اعتراضات به حق مردمی شده و نگذارند اعتراضات تبدیل به اغتشاش و بحران علیه امنیت ملی گردد.

خامسا خطاب به امریکا، اسرائیل و دولت‌های غربی همیشه دخالت کننده در امور همه ملت‌ها و هم چنین اپوزسیون‌های داخلی و خارجی، آرزوی تضعیف اسلامی را به گور خواهید برد.

جمهوری اسلامی با قدرت به مسیر پیشرفت و بالندگی ادامه خواهد داد؛ و دیر نخواهید بود که پرچم ایران اسلامی بر بلندای قله‌های پیشرفت برافراشته گردد.


کد خبرنگار : 38