تاریخ : 1398,دوشنبه 04 آذر13:07
کد خبر : 335962 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

چرایی شلوغی مترو

مدیر روابط عمومی شرکت بهره‌برداری مترو تهران اظهار داشت:‌ سرفاصله حرکت قطارها در خط یک، 2 و 4 به سه و نیم دقیقه کاهش یافته و این کاهش سرفاصله حرکت قطارها در خط سه نیز به هفت و نیم دقیقه رسیده است.

خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از فارس، محسن محمدیان مدیر روابط عمومی شرکت بهره‌برداری مترو تهران، درباره علت شلوغی برخی از ایستگاه‌های مترو اظهار داشت: افزایش نرخ بنزین تعداد مسافران مترو را نسبت به قبل بیشتر کرده و امروز ازدحام و شلوغی مترو در ایستگاه‌های 2 و 4 مشهودتر بود.

وی با اشاره به اینکه روزانه بیش از دو و نیم میلیون سفر از طریق مترو انجام می‌گیرد گفت:‌سرفاصله حرکت قطارها نسبت به گذشته کاهش یافته تا بتوانیم مسافران بیشتری را از طریق خطوط مترو جابه‌جا کنیم.

مدیر روابط عمومی شرکت بهره‌برداری مترو تهران اظهار داشت:‌سرفاصله حرکت قطارها در خط یک، 2 و 4 به سه و نیم دقیقه کاهش یافته و این کاهش سرفاصله حرکت قطارها در خط سه نیز به هفت و نیم دقیقه رسیده است.

محمدیان خاطرنشان کرد: همچنین سرفاصله حرکت قطارها در خط 7، 10 دقیقه و در خط 6 به 15 دقیقه رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: علت شلوغی بیش از حد ایستگاه شادمان و شهدا نیز طی صبح امروز افزایش تعداد مسافران بوده  و نقص فنی و اتفاق خاصی به وقوع نپیوسته است.