تاریخ : 1398,شنبه 16 آذر21:49
کد خبر : 337559 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

میرزایی نیکو:

مهم‌ترین رکن دموکراسی میدان دادن به نخبگان و دانشجویان است

یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که دانشجویان همواره دغدغه پیشرفت و توسعه کشور را داشته و قطعا برقراری پل ارتباطی بین جامعه دانشگاهی با عرصه‌های مختلف جامعه و اعتمادسازی در این قشر تاثیر موثری در حل مسائل برجای خواهد گذاشت.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ قاسم میرزایی نیکو در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن تبریک روز دانشجو، بیان کرد: دانشجویان همواره در آزادگی و شجاعت پیشتاز بوده و شهادت چهار دانشجو در ۱۶ آذر سال ۱۳۳۲ و نامگذاری این روز به نام دانشجویان نشان دهنده جایگاه رفیع این قشر است. دانشجویان همواره دغدغه پیشرفت و توسعه کشور را داشته و دارند.

وی در ادامه اظهار کرد: اما جریانات تمامیت خواه در این بخش نیز حضور داشته و عملا فضای دانشجویی نیز با ممیزی‌هایی روبرو می شود. برخی از دانشجویان می‌توانند نظرات خود را مطرح کنند اما برخی دیگر به این فرصت دست نخواهند یافت.

نماینده مردم فیروزکوه و دماوند در مجلس تصریح کرد: اما به هرحال دانشجویان راه خود را یافته و امروز فعالیت خوبی را پیش گرفته‌اند. بزرگ‌ترین رکن دموکراسی باز گذاشتن دست نخبگان و دانشجویانی است که در سطوح مختلف دانشگاهی حضور یافته‌اند. ما باید بتوانیم اعتماد این قشر را به نظام  جلب کنیم.

وی در ادامه تاکید کرد: قطعا برقراری پل ارتباطی بین جامعه دانشگاهی با عرصه‌های مختلف جامعه و اعتمادسازی در این قشر تاثیر موثری برجای گذاشته و می‌تواند راهگشای مسائل جامعه باشند.