تاریخ : 1398,سه شنبه 19 آذر14:07
کد خبر : 337907 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز منصوب شد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی، فرهاد ابول نژادیان را به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهواز منصوب کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از وزارت بهداشت،  سعید نمکی در این حکم یادآور شده است:  دکتر فرهاد ابول نژادیان، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهواز،  نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهواز منصوب می‌شوید.

از جنابعالی انتظار دارم با استفاده از توان تخصصی و کارشناسی و اجرایی اعضای هیئت علمی و کارکنان آن دانشگاه و تکریم این قشر ارزشمند و دانشجویان، نسبت به ساماندهی منابع انسانی و مالی اقدام کنید و در تامین، حفظ و ارتقای سلامت جامعه بویژه محرومین و نیازمندان و توسعه عدالت در سلامت در حوزه ماموریت خود تلاش لازم را انجام دهید.

امید است با اتکال به خداوند متعال در انجام شایسته وظایف با رعایت قانون مداری، اعتدال‌گرایی و منشور  اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق و موید باشید.»

وزیر بهداشت همچنین در پیامی از خدمات دکتر ایرج نظری در مدت تصدی مسئولیت ریاست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی‌ اهواز قدردانی کرد.