تاریخ : 1398,سه شنبه 26 آذر16:17
کد خبر : 338648 - سرویس خبری : یادداشت

فرزاد جهان‌بین

نه به جوانگرایی رانتی

نمی توان انتظار داشت که افرادی که سالها دست اندرکار بودند و خود مسئول بخشی از وضع موجود هستند مجددا در لیست قرار بگیرند و جامعه حزب اللهی هم تن بدهد. عواقب چنین کاری بر عهده اعضای شورای ائتلاف است.این توهین به مردم و نادیده گرفتن آنهاست.

خبرنامه دانشجویان ایران: فرزاد جهان‌بین// این لیست انتخاباتی اصولگرایان برای ۴سال پیش است.از قراری که در رسانه ها مطرح شد، برای این دوره بنا دارند ۵۰درصد لیست را از جوانان ببندند. این خبر، خوب منتها دو ملاحظه دارد و لازم می دانم به عنوان وظیفه عرض کنم.

۱-هر کس که از پیشکسوتان در لیست قرار می گیرد باید به وضوح، دلیل انتخاب او توضیح داده شود. نمی توان انتظار داشت که افرادی که سالها دست اندرکار بودند و خود مسئول بخشی از وضع موجود هستند مجددا در لیست قرار بگیرند و جامعه حزب اللهی هم تن بدهد. عواقب چنین کاری بر عهده اعضای شورای ائتلاف است.این توهین به مردم و نادیده گرفتن آنهاست.

۲-اگر بنا باشد به اسم جوانگرایی، چند جوان که نه دارای فکر روشن و نه صاحب تحلیل و نه موثر هستند و صرفا به جهت ارتباط با برخی از اعضای شورا بالا کشیده شدند و یا با حضور در رسانه ها و تلویزیون نامی یافتند در لیست قرار بگیرند، این خطایی غیر قابل اغماض و وهن منویات رهبری و ابتذال مفهوم جوانگرایی است..اصلا دکور و شکل کفایت نمی کند. ظاهری شیک و باطنی پوسیده کار را خراب خواهد کرد. جوان انقلابی مومن باید زمینه ورودش در نهادی مانند مجلس فراهم شود و نه جوانهای برکشیده شده با رانت


کد خبرنگار : 16