تاریخ : 1398,سه شنبه 03 دي22:41
کد خبر : 339501 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

آشنایی با گریتینگ و پله فلزی

گریتینگ پله رابط بین طبقات یک سازه است. ویژگی اصلی گریتینگ و پله آجدار بودن آن می باشد. آجدار بودن پله رفت و آمد روی پله ها را در زمان برودت هوا و یخ زدگی آسان می کند. گریتینگ و پله علاوه بر مقاومت بالا، وزن پایینی دارند.

خبرنامه دانشجویان ایران: گریتینگ و پله کاربرد زیادی در مکان های مختلف چون ساختمان ها و کارخانه های صنعتی، صنعت شهر سازی و غیره دارد. گریتینگ ها در جنس و انواع متفاوت چون گریتینگ گالوانیزه، گریتینگ فایبرگلاس، گریتینگ الکتروفورج و غیره طراحی و ساخته می شوند.

یکی از مهمترین کاربرد های گریتینگ در راه پله ها می باشد. در واقع گریتینگ طبقات یک سازه را به هم وصل می کند. گریتینگ یک شبکه توری شکل بوده و نور را از خود عبور می دهد. مقاومت بالا و وزن پایین آن از مشخصه های بارز این نوع تجهیزات است.

گریتینگ فلزی از پرکاربرد ترین گریتینگ ها بوده و از سوراخ کردن تسمه های فلزی در فاصله های معینی به وجود می آید. قیمت گریتینگ بر اساس گریتینگ و پله علاوه بر کفپوش پله ها در ساخت فیلتر جریان آب، تهویه هوا، کانال های آب و غیره به کار می رود.

مشخصات گریتینگ و پله چیست؟

آشنایی با گریتینگ و پله فلزی

 مشخصات گریتینگ و پله

گریتینگ و پله از عناصر و رابط های فلزی که به صورت مشبک در کنار هم قرار می گیرند، تشکیل شده است. گریتینگ و پله برای پوشش کف و راه پله های ساختمان ها و کارخانه ها استفاده می شود. گریتینگ ها یا فلزی هستند و یا غیر فلزی. گریتینگ فلزی شامل آلومینیوم، فولاد و استیل است. گریتینگ غیر فلزی هم شامل فایبرگلاس و کامپوزیت می شود. گریتینگ ها از لحاظ ساختاری به سه دسته تقسیم می شوند: تسمه در تسمه، تسمه در نیم تسمه، تسمه در میلگرد.

گریتینگ پله چیست؟

آشنایی با گریتینگ و پله فلزی

 کاربرد گریتینگ و پله

گریتینگ پله رابط بین طبقات یک سازه است. ویژگی اصلی گریتینگ و پله آجدار بودن آن می باشد. آجدار بودن پله رفت و آمد روی پله ها را در زمان برودت هوا و یخ زدگی آسان می کند. گریتینگ و پله علاوه بر مقاومت بالا، وزن پایینی دارند. گریتینگ ها در زیباسازی دیزاین محیط نیز تاثیر زیادی دارند. شرکت گریتینگ رهبان انواع مختلفی از گریتینگ و پله را بر اساس سفارش مشتری طراحی و تولید می کند. حمایت از تولید داخلی و عرضه انواع گریتینگ با قیمت مناسب هدف اصلی شرکت می باشد.

گریتینگ پله فلزی چیست؟

     آشنایی با گریتینگ و پله فلزی    

گریتینگ و پله فلزی

گریتینگ و پله در جنس های مختلفی چون گالوانیزه، آلومینیومی و فایبرگلاس تولید می شود. گریتینگ پله فلزی با پوشش گالوانیزه از رایج ترین گریتینگ های موجود در بازار است. گریتینگ گالوانیزه در برابر شرایط مختلف جوی چون رطوبت و بارندگی زنگ نمی زند. گالوانیزه کردن گریتینگ مراحل زیادی دارد. باید هر مرحله با استاندارد خاص خودش انجام شود.

آشنایی با گریتینگ و پله فلزی

گریتینگ پله فرار


کد خبرنگار : 16