تاریخ : 1398,شنبه 07 دي23:02
کد خبر : 339987 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

چند درصد دانشجویان دانشگاه رازی خوابگاهی هستند؟

رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: دانشگاه رازی دارای قریب به ۳۵۰۰ دانشجوی خوابگاهی است؛ بر این اساس بیش از ۳۰ درصد دانشجویان این دانشگاه در خوابگاه‌ها سکونت دارند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ محمدابراهیم اعلمی‌آل‌آقا، رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه در گفتگو با خبرگزاری دانشجو، در خصوص وضعیت خوابگاه‌های این دانشگاه گفت: دانشگاه رازی دارای قریب به ۳۵۰۰ دانشجوی خوابگاهی است و در چند سال اخیر توانسته ایم برای توسعه این خوابگاه ها، بالغ بر ۷۰۰ تخت به مجموعه خوابگاه‌های دانشگاه اضافه کنیم تا ظرفیت پذیرش دانشجو را بالا ببریم.

رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه افزود: این افزایش ظرفیت خوابگاه مطابق با استاندارد‌های آموزش عالی در کشور صورت گرفته است.

اعلمی‌آل‌آقا اضافه کرد: بر این اساس، بیش از ۳۰ درصد دانشجویان دانشگاه رازی، اکنون امکان حضور و اسکان در خوابگاه‌ها را دارند. البته به دلیل بالا بودن تعداد دانشجویان خوابگاهی، در برخی موارد سیستم‌های نظافتی جوابگو نیستند و رفع این مسائل یکی ازدغدغه‌های تیم مدیریتی دانشگاه است.

وی ابراز کرد: با توجه به اینکه برخی خوابگاه‌ها دارای ساختمان‌های قدیمی هستند و صندوق رفاه دانشجویان بر رفع مشکلات این ساختمان‌ها تاکید دارد، در سال گذشته با اختصاص اعتباری بیش از ۳ میلیارد تومانی سعی داشتیم به اصلاح مشکلات خوابگاه‌های دانشگاه رازی کرمانشاه بپردازیم.