تاریخ : 1398,یکشنبه 08 دي20:14
کد خبر : 340111 - سرویس خبری : باشگاه نویسندگان

سید حجت الله انوشه؛

وظیفه یک نماینده چیست

وظیفه ی نماینده در آسفالت کردن خیابان و زدن پل عابر پیاده، خلاصه نمی شود! نماینده باید در عین استقلال و شجاعت با مفاسد اقتصادی مبارزه کند؛ در جهت رفاه مردم و عدالت اجتماعی پیگیر باشد؛ درباره لوایح مطالعه و تحقیق کند؛!به آرامش فضای سیاسی کشور اهتمام ورزد؛ در محیط کار حضور مفید داشته و در رسیدگی به کارها سرعت داشته باشد؛

خبرنامه دانشجویان ایران: سید حجت الله انوشه*// در این روز و شب ها که اندک اندک رایحه ی انتخابات در سرتاسر کشور به مشام و صدای طبل تبلیغات نامزدها به گوش می رسد، جای آن دارد که بازنگری نوینی نسبت به فضای حال و آینده داشته باشیم.

اکنون در دزفول روبرو با چهره های شاخص و برجسته ای هستیم که  برخی پشیمان از گذشته ی خود و منتظر آغوش گشودن نیروهای مردمی و انقلابی به سوی خود هستند ولی صدق و کذب ادعایشان محل تأمل است و بعضی دیگر حقیقتا چه در صورت و چه در سیرت و سیره، مردمی بودن و انقلابی گری شأن را اثبات کرده اند و مثال نقضی هم در این مورد در رویکرد و عملکرد‌شان موجود نیست.
بعضی دیگر هم چهره های جدیدی هستند که نیاز به معرفی بیشتر دارند.

اگر دلبستگی ها و وابستگی های خانوادگی و قومیتی را کنار بگذاریم، با تکلیف دانستن حضور در عرصه انتخابات پا در صحنه نهیم،باید معیارهای یک نماینده ی تراز انقلاب اسلامی را مدنظر قرار دهیم.

برادر عزیز و خواهر گرامی!

وظیفه ی نماینده در آسفالت کردن خیابان و زدن پل عابر پیاده، خلاصه نمی شود!

نماینده باید در عین استقلال و شجاعت با مفاسد اقتصادی مبارزه کند؛ در جهت رفاه مردم و عدالت اجتماعی پیگیر باشد؛ درباره لوایح مطالعه و تحقیق کند؛!به آرامش فضای سیاسی کشور اهتمام ورزد؛ در محیط کار حضور مفید داشته و در رسیدگی به کارها سرعت داشته باشد؛

اینها مطالبه و خواست مردم و نظام از نماینده است و طبق همین ملاک‌ها و معیارهای لازم است به کاندیدای محبوب و مطلوب خود رأی دهیم.


کد خبرنگار : 88