تاریخ : 1398,یکشنبه 08 دي20:50
کد خبر : 340119 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

اضافه شدن رشته آماد دانشگاه امام حسین در دفترچه ارشد سازمان سنجش

ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد رشته آماد برای پذیرش در دانشگاه جامع امام حسین(ع) از طریق سازمان سنجش و آموزش کشور انجام می‌شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشجو، با انتشار اصلاحات دفترچه راهنمای آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ ضوابط و شرایط  برخی از رشته‌ها تغییر کرد. رشته آماد هم یکی از رشته‌هایی بود که دستخوش این تغییرات شد. با در نظر گرفتن این موضوع که پذیرش دانشجو در این رشته، فقط برای دانشگاه‌های جامع امام حسین «ع»، شهید ستاری، علوم دریایی امام خمینی «ره» نوشهر و علوم انتظامی امین و تنها از میان برادران انجام می‌شود به بررسی تغییر شرایط پذیرش دانشجو در رشته آماد برای کنکور ۱۳۹۹ نسبت به سال‌های قبل پرداختیم.

دانشگاه جامع امام حسین «ع» طی سال‌های گذشته برای ثبت‌نام دانشجو در آزمون کارشناسی ارشد رشته آماد با همگاهنگی سازمان سنجش آموزش کشور به طور جداگانه و طبق شرایط و ضوابط اختصاصی خود عمل می‌کرد، اما با اصلاحات انجام شده در دفترچه راهنمای آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ دیگر پذیرش به این نحو انجام نخواهد شد.

لازم به ذکر است، تنها فارغ‌التحصیلان با مدرک کارشناسی مورد تأیید وزارت علوم که شاغل در سپاه هستند، می‌توانند در آزمون کارشناسی ارشد رشته آماد سال ۹۹ ثبت نام کنند.