تاریخ : 1398,پنجشنبه 12 دي16:30
کد خبر : 340651 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

رئیسی: برای رفع مشکلات تلاش می‌کنیم

رئیس قوه قضائیه گفت: البرز از تنوع جمعیتی که شاید در هیچ یک از استان‌های کشور نداشته باشیم برخوردار است و به تبع این موارد کار و تلاش نیز در این استان بسیار زیاد است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ایسنا، سید ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضائیه صبح امروز در بدو ورود به استان البرز ضمن عرض تبریک ولادت زینب کبری(س)، گفت: در راستای سفرهای استانی، هر چند هفته یکبار برای سرزدن به همکاران قضائی و سازمان های وابسته به قوه قضائیه، دیدار با مدیران پرتلاش استانی، آشنا شدن با نظرات و دیدگاه های مدیران، شرکت در شوراهای اداری و دیدار با مردم به یکی از استان ها سفر می کنیم.

رئیس قوه قضائیه در ادامه با اشاره به تراکم جمعیتی در البرز تصریح کرد: البرز از جمله استان هایی است که جمعیت زیادی را در خود جای داده و در کنار مرکز کشور قرار گرفته و از تنوع جمعیتی که شاید در هیچ یک از استان های کشور نداشته باشیم برخوردار است و به تبع این موارد کار و تلاش نیز در این استان بسیار زیاد است.

وی البرز را یکی از قطب های مهم صنعتی کشور عنوان کرد و افزود: این استان همچنین یکی از قطب های مهم کشاورزی کشور است؛ به ویژه در حوزه علم و فناوری در البرز گام های مهمی برداشته شده است. آشنایی با برخی مشکلات استان که به دلیل وضعیت مهاجرپذیری ایجاد شده، می تواند برای تمام مسؤولین به ویژه مسؤولان قضائی کشور مفید و مؤثر باشد.

رئیسی با بیان اینکه از دیدگاه‌های نماینده مقام معظم رهبری در استان، استاندار و مسؤولین قضائی استفاده می کنیم، اظهار کرد: هیأت هایی برای بررسی مسائل و مشکلات در شهرستان های استان حضور پیدا کرده اند که در شورای عالی قوه قضائیه گزارشات آن ها را می شنویم و تا جایی که امکانات اجازه دهد در جهت رفع مشکلات گام می داریم که امیدواریم به توسعه یافتگی استان کمک کند.