تاریخ : 1398,شنبه 21 دي17:38
کد خبر : 341778 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

اعلام جزئیات پذیرش دانشجوی دوره مجازی کارشناسی ارشدآموزش پزشکی

دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در مقطع کارشناسی ارشد آموزش پزشکی از میان اعضای هیئت علمی، پزشکان و کارشناسان رشته های علوم پزشکی به صورت مجازی دانشجو می پذیرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دانشکده مدیریت و آموزش علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برای دوره کارشناسی ارشد رشته آموزش پزشکی از راه دور در نیمسال دوم سال تحصیلی سال ۹۹-۹۸ از میان اعضای هیئت علمی، پزشکان و کارشناسان رشته‌های علوم پزشکی دانشجو می‌پذیرد.

اعضای هیئت علمی گروه‌های علوم پزشکی دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور، اعضای هیئت علمی گروه‌های علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی، دارندگان مدرک کارشناسی رشته‌های علوم پزشکی و دارندگان مدرک دکتری عمومی پزشکی، داروسازی و دندانپزشکی، دکتری تخصصی بالینی و فوق تخصصی بالینی می‌توانند در این دوره شرکت کنند.

انتخاب داوطلبین واجد شرایط بر اساس اولویت‌های آئین نامه‌های وزارتی و دانشگاهی این رشته صورت می‌گیرد که پس از بررسی مستندات و گزینش اولیه، اسامی اعلام خواهد شد.

متقاضیان می‌توانند پس از اطمینان از احراز شرایط ثبت نام و وجود مدارک خواسته شده از تاریخ ۲۱ دی ماه تا اول بهمن ماه ۹۸ با مراجعه به سایت دانشکده مدیریت و آموزش علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و ورود به لینک ثبت نام و با دانلود فرم ثبت نام اقدام به تکمیل آن کنند.

ثبت نام تنها از طریق سایت دانشکده امکان پذیر است و فرم ثبت نام تکمیل شده (اسکن یا pdf) به همراه رزومه علمی از طریق پست الکترونیک اعلام شده ارسال شود.

پذیرش نهایی پس از بررسی و امتیاز بندی رزومه‌های ارسالی صورت می‌گیرد.

پذیرفته شدگان جهت ثبت نام حضوری با در دست داشتن مدارک اعلام شده باید در تاریخ‌های مقرر به محل دانشکده مراجعه کنند.