تاریخ : 1398,دوشنبه 23 دي15:23
کد خبر : 342057 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

سیلی که دارایی مردم را برد

فرماندار دلگان گفت: بارش های سنگین و سیلابی سبب وارد شدن خسارت های فراوانی به مردم این منطقه گردیده و با توجه به فقر و محرومیت شدید مردم منطقه دارایی بسیاری از آنان را آب برده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ایسنا، مجتبی شجاعی در بازدید از محورهای مواصلاتی ضمن ‌تقدیر از مدیریت استانی بحران و وجود هم افزایی دستگاه های مربوطه افزود: اکنون ضروریست مدیران ملی برای اینکه اندکی از آلام کشاورزان و دامداران خسارت دیده کاهش پیدا کند، نوید جبران خسارت های کشاورزان و دامداران را در اولویت کاری خود قرار دهند.

فرماندار دلگان بیان کرد: گرچه رحمت الهی پر از برکت و آبادانی در آینده خواهد بود اما بودند افرادی که کل داراییشان دو سه دام بود که آنها را آب با خود برد.

شجاعی اظهار داشت: دستگاههای دولتی با دید وسیع و وسعت نظر، به ارزیابی خسارت ها بپردازند و سخت گیری نکنند و سعی نمایند آسیب دیدگان را تنها نگذارند.