تاریخ : 1398,شنبه 28 دي22:31
کد خبر : 342690 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

جزئیات معروف ترین مراکز خرید بارسلونا +عکس

اگر شما قصد سفر به اسپانیا را دارید قطعاً شاهد سواحلی فوق‌العاده و بناهای‌ تاریخی خواهید بود و وجود دشت های بسیار بزرگ در کنار شهر اسپانیا زیبایی این منطقه را صدچندان کرده است و در کنار تمام این موارد یکی از سرگرمی های اسپانیا مراکز خرید آن می باشد.

به گزارش خبرنگار«خبرنامه دانشجویان ایران»؛ اگر شما قصد سفر به اسپانیا را دارید قطعاً شاهد سواحلی فوق‌العاده و بناهای‌ تاریخی خواهید بود و وجود دشت های بسیار بزرگ در کنار شهر اسپانیا زیبایی این منطقه را صدچندان کرده است و در کنار تمام این موارد یکی از سرگرمی های اسپانیا مراکز خرید آن می باشد.

مرکز خرید لاماکویئینیستا
در اطراف بارسلونا و در نزدیکی سنت آندره و آلفردو یکی از بهترین مراکز خرید بارسلونا قرار دارد که دارای ۲۲۱ مغازه و سه طبقه است و مساحت آن ۲۵۰ هزار متر مربع می باشد لاماکویئینیستا یکی از بزرگترین مراکز خرید بارسلونا محسوب می‌شود که دارای انواعی رستوران سالن غذاخوری نیز می‌باشد .

در این مرکز خرید فروشگاه هایی مربوط به محصولات اپل کتاب فروشی و مولتی‌مدیا وجود دارد و در دو طبقه پایین آن پارکینگ اختصاصی است البته می توانید به راحتی با وسایل نقلیه به مرکز خرید در بارسلونا بروید  .

تلفن: ۳۴۹۳۳۶۰۸۹۷۱+

وب سایت: lamaquinista.com

آدرس: Carrer de Potosí, ۲, ۰۸۰۳۰ Barcelona, Spain

مرکز خرید مارماگنوم
مرکز خرید مارماگنوم در قسمت قدیمی بارسلونا می باشد البته در نوع خود بی نظیر است و حتی یک شنبه ها که روز تعطیل می باشد این مرکز خرید دایر می باشد دارای دو طبقه است که بهترین لباس ها از معروف ترین برند ها در آنجا حضور دارند همچنین زیورآلات و جواهرات مهروف نیز به وفور می توان در این منطقه یافت .

ساعت فعالیت مرکز خرید مارماگنوم از ۱۰ صبح الی ۱۰ شب می باشد .

تلفن: ۳۴۹۳۲۲۵۸۱۰۰+

وب سایت: maremagnum.klepierre.es

آدرس: ۵ Moll d’Espanya, Barcelona, Catalunya, 8039, Spain

مرکز خرید دیاگونال مر
دیاگونال مرمر در خیابانی مهم و طویل به همین نام در بارسلونا واقع شده است و در این منطقه ساحل به دریا می رسد به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید بارسلونا می باشد دارای زیورالات لوازم آرایشی و مغازه‌هایی از پوشاک است همچنین در این مرکز خرید سالن غذاخوری پیدا خواهید کرد و با توجه به هر ذائقه های از سوشی گرفته تا برگر در دسترس عموم می باشد .

آدرس: Diagonal Mar, Av. Diagonal, 3, Barcelona

مرکز خرید پدرالبس سنتر
این مرکز خرید در منطقه اعیان نشین بارسلونا واقع شده است و یکی از مراکز خرید مهم در این منطقه است زیرا طراحان لباس و برندهای بزرگ در اینجا فعالیت می‌کنند از سال ۱۹۸۹ تاسیس شده است و همواره دارای نوآوری و کارهای خارق العاده بوده است این مرکز خرید هر ساله جشن های کریسمسی را تدارک می بیند .

آدرس: Pedralbes Centre, Av. Diagonal, 609, Barcelona

مرکز خرید لاس آرناس
ظاهر بیرونی مرکز خرید لاس آرناس بسیار دارای جذابیت می باشد که به میدان گاوبازی اسپانیایی ها شباهت دارد و به آن آرنا گفته می‌شود دارای ۵ طبقه می باشد و جالب ترین نکاتی که در مورد این مرکز خرید وجود دارد این است که روی پشت بام این مرکز خرید نمایی ۳۶۰ درجه از بارسلونا خواهید دید .

تلفن: ۳۴۹۳۲۸۹۰۲۴۴+

وب سایت: arenasdebarcelona.com

آدرس: ۵۵۷ Avinguda Diagonal, Barcelona, Catalunya, 8029, Spain