تاریخ : 1398,پنجشنبه 10 بهمن13:50
کد خبر : 344101 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

کمک سه میلیاردی غیر نقدی شهرداری تهران به سیل‌زدگان سیستان

مدیرعامل شرکت شهروند از ارسال کمک‌های غیرنقدی به ارزش ۳۰ میلیارد ریال به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از خبرآنلاین، مهدی امراللهی مدیر عامل فروشگاه‌های شهروند در مراسم ارسال کمک‌های اهدایی به مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان گفت: شرکت شهروند با مشارکت تأمین کنندگان اقلامی را که بنابر نیاز هلال احمر اعلام شده و بیشتر شامل مواد غذایی، پوشاک، پتو و محصولات شوینده است به مناطق سیل‌زده در این استان ارسال خواهد کرد.

امراللهی در ادامه با اشاره به رویکرد مسئولیت اجتماعی شورای اسلامی شهر و شهرداری تهران تصریح کرد: کمک‌های ارسالی شامل ۲۷ دستگاه کامیون است که در این میان انواع مواد غذایی، آب آشامیدنی، لوازم بهداشتی و شوینده، پوشاک گرم، پتو، مخازن نگهداری و حمل و نقل آب و ... با همت تامین کنندگان و مشارکت شهرداری تهران جمع آوری شده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ابعاد فاجعه سیل اخیر بسیار وسیع بوده لذا امیدواریم با همکاری تأمین کنندگان شرکت شهروند و هلال احمر بتوانیم گام موثری در یاری رسانی به هم وطنان خود برداریم.

محمد نصیری رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با بیان اینکه شهروند به عنوان یک بنگاه اقتصادی همواره عملکرد مثبت و قابل تقدیری در خصوص نقش اجتماعی خود داشته است، تاکید کرد: شرکت شهروند در زمان حوادث و شرایط بحرانی اخیر خصوصا در سال جاری در میان سایر زنجیره های تامین کالا پیشگام بوده است.

وی در ادامه گفت: اعتبار و موفقیت شهروند قطعا مرهون توجه به مسئولیت های اجتماعی است که به عنوان حلقه واصله میان شهروندان و افراد نیازمند تلقی می شود و از طرفی می تواند منجر به کسب سرمایه اجتماعی ارزشمندی شود که نقش شهروند را به عنوان یک نهاد مطمئن و همراه در میدان حوادث پررنگ تر می کند و موفقیت های اقتصادی بیشتری را برای این مجموعه به همراه خواهد داشت.

محمد اسلامی نسب، رئیس هیئت مدیره شرکت خدمات کالای شهروند نیز با بیان اینکه شهروند یک مجموعه اقتصادی صرف نیست یادآور شد: نقش حمایتگرانه شهروند در شرایط بحرانی منجر به ایجاد یک حس همدلانه و قابل اعتمادی در میان مردم کشورمان شده است که در زمان وقوع بحران به عنوان یک بازوی قابل اتکا برای شهرداری تهران شناخته می شود.

بنابر اعلام مدیر عامل شرکت شهروند و رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر محموله های ارسالی به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان تا روز جمعه به دست هموطنان آسیب دیده در سیل خواهد رسید و دومین محموله اهدایی تا قبل از آغاز سال جدید برای ارسال به مناطق سیل زده آماده سازی می شود.