تاریخ : 1398,شنبه 12 بهمن14:06
کد خبر : 344254 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

ارائه گزارش سند ملی نخبگان به شورای عالی انقلاب فرهنگی

دبیر ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور با اشاره به بروز رسانی سند ملی نخبگان توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: بنیاد ملی نخبگان گزارشی درباره سند ملی نخبگان ارائه کرده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، منصور کبگانیان  درباره آخرین وضعیت بروز رسانی سند ملی نخبگان گفت: مقرر شده رئیس بنیاد ملی نخبگان درباره این سند با توجه به تاکیدات و پیشنهادات مقام معظم رهبری گزارشی ارائه دهد.

وی ادامه داد: براساس مکاتباتی که توسط معاون نظارت و ارزیابی شورای عالی انقلاب فرهنگی صورت گرفته است، دکتر ستاری رئیس بنیاد ملی نخبگان عنوان کرده اند که گزارش خوبی در این زمینه ارائه داده اند که این گزارش در حال بررسی فنی است  و سپس ارائه خواهد شد.

دبیر ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور افزود: پیشرفت اجرایی سازی سندها را مرتب رصد می کنیم، اگر نیاز به کمک باشد کمک می کنیم و هم بررسی می کنیم که چقدر سند مذکور پیشرفت داشته و یا اینکه پشرفت آن به آرامی بوده است.

در دیدار نخبگان با مقام معظم رهبری، در سال جاری، ایشان بر اجرای «سند ملی نخبگان» تاکید کرده و خواستار به روز رسانی این سند از جانب شورای عالی انقلاب فرهنگی شده بودند.